Aviseringar
Rensa alla

Skillnad i ålder. Vad är ok?


Ämnesstartare

Jag är 25 och undrar vad yngre tjejer tycker om att ha sex med äldre? 😉 och vart går gränsen?


   
Citera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
time
 time

Om en kille som är 5 år från att bli 30 fortfarande söker sig till tjejer i 15-årsåldern kommer jag reagera genom att tycka att han verkar omogen och weird.

Om en kille är 25 och tjejen är mellan 18-25 kommer jag inte reagera.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

t?

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så om man är 25 så är de okej med 18?


   
SvaraCitera

varför kan du inte hitta någon i din egen ålder känns lite konstigt att söka sig nedåt sådär ba


   
SvaraCitera
Paseo

Du får väl ha sex med någon du vill ha sex med som vill ha sex med dig bara [crazy] Varför leta efter ålder....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att tjejer runt 18 är mycket sexigare 😉


   
SvaraCitera

hebefili är väl rätt vanligt iof


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju inte mena att bar för att jag tycker tjejer runt 18 är sexigare än dom mellan 25-30 så är de hebefili?


   
SvaraCitera

Hebefili är när någon är (vanligtvis) över 25 och söker sig till och/eller föredrar pubertala personer. Dvs personer som är ungefär 12-18


   
SvaraCitera

Kärleken har inga gränser.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Kärleken har inga gränser.

Nej precis. Tycker inte heller att det är konstigt med åldersskillnader, men när det bara handlar om sex och yngre tjejer/killars sexighet är det dock väldigt weird.


   
SvaraCitera
Lounge

sen när är det ok att kalla folk hebefiler hur som helst


   
SvaraCitera

Så länge båda r villiga ser jag inte prpblemet. Tycker inte man är hebefil bara för att man skulle kunna tänka sig att knulla 15-åringar.


   
SvaraCitera