Aviseringar
Rensa alla

Skillnad på relation mellan grabbar och mellan brudar.


Ämnesstartare

aa ville bara göra den här tråden pga kom på någon tanke nu, rubriken är mest för att locka läsare

vill bara säga att jag inte kan tänka mig en värld/ett liv utan relationer där man i princip jävlas så mycket med varandra som "möjligt"(definiera fritt men inom förnuftets mallar) men ändå är goda vänner. älskar att ha det så med killar och blir alltid oundvikligt lite kär när jag utsätts för något liknande från en tjej.

vad tkr du tkr du att det är roligt/önskvärt? kom på nu att jag gör en poll och lägger tråden i något plusforum ist för klotter.

jag tycker det är ett intressant ämne så skriv gärna tankar i övrigt även om de kanske inte passar trådstarten så bra.

OBS: Svara enligt ert biologiska kön!

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Dekadent:

Lite - TJEJ (Du röstade på detta alternativ)

HAHAH bilderna

men det beror på. gänget jag hänger med är lite såna men vi jävlas inte som på bilderna, vi retas bara väldigt mycket med varandra. jag skulle nog ledsna i längden ifall jag inte kunde lita på mina kompisar och vara på spänn hela tiden ifall i jävlades. jobbigt ju haha


   
SvaraCitera

hahah kom o tänka på när min ena kompis jagade en annan ut från matsalen. den som blev jagad sprang ut genom dörren och smällde igen den hårt efter sig. så kommer den andra och flyger RAKT in i dörren, får all sås från matlådan på sina kläder (varför sprang hon med matlådan?!) och får värsta blåmärket på armen. jag går precis bakom dem och ser hur dörren smäller till i hennes ansikte och brister i "oh fuck.." och asgarvar efteråt [love]

vi skrattade mycket. universietsfolket måste trott att vi var sjuka. fett värt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha mm menar inte alls som bilderna menar egentligen mest en rätt rå framtoning typ som du har oxo [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

men det beror på. gänget jag hänger med är lite såna men vi jävlas inte som på bilderna, vi retas bara väldigt mycket med varandra. jag skulle nog ledsna i längden ifall jag inte kunde lita på mina kompisar och vara på spänn hela tiden ifall i jävlades. jobbigt ju haha

what she said, var nära på att mörde 1 v1 för han höll på o väcka mig när ja sov hela tid1, jobbig jävel, låste dörren o gick o la mig. HATAR folk som stör mig när jag sover, som ska jävlas, blir sax i pannannnnnn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men när ja e vaken e d kul me skämt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig haft nån sån där relation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m0d3k4k4n:

men när ja e vaken e d kul me skämt....

va försiktig du har snart slut på dina inlägg [cry]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Lite - TJEJ (Du röstade på detta alternativ)

Alla mina vänner just nu är så himlarns tråkiga. Hade varit fint att ha en vän som var lite jävligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

va försiktig du har snart slut på dina inlägg [cry]

ja vet d suger, ska langa ragemode så fort ja kan skriva hur mkr ja vill.......


   
SvaraCitera

Dekadent:

hahaha mm menar inte alls som bilderna menar egentligen mest en rätt rå framtoning typ som du har oxo

haha [bigsmile] aa men då äre kul, röstar på JA!!! [cool] storyn ja berättade om va mest lite jobbig (men de va kul för ja triggade igång dem lite "alltså ja skulle blivit så JÄVLA arg" hahhah)


   
SvaraCitera

Dekadent:

JA - TJEJ (Du röstade på detta alternativ)

fattade jag rättså ja, har noginga relationer nu som jag inte är en dryg finne i rumpan på på regelbunden basis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

JA!! - KILLE (Du röstade på detta alternativ)

Allt är typ värdelöst annars


   
SvaraCitera