Aviseringar
Rensa alla

Skinkorna dallrar i Halo: Reach


Ämnesstartare

vhfaj:

Så det är bara männen som gör spelen som tycker det är sexigt, inte männen som spelar spelen? [rolleyes]

Du är ett exempel på att detta inte stämmer så nej
Alla är inte lika kåta på dessa fantasi-brudar som du är 🙂

vhfaj:

Tycker speltjejerna i 9/10 är snyggare än de IRL

[crazy][crazy][crazy]

vhfaj:

De är skapade med fantasi, inte med rynkor, fula näsor, dubbelhakor, hängrumpor, icke-existerande bröst osv...

och du är perfekt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur skulle det vara om ni som inte gillar detta slutar att gå in och säga det, för ni tillför ingenting till tråden. Denna regel brukar mig veterligen alltid gälla annars. Gillar man inte en tråd går man inte in och spammar utan låter bli den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Hur skulle det vara om ni som inte gillar detta slutar att gå in och säga det, för ni tillför ingenting till tråden. Denna regel brukar mig veterligen alltid gälla annars. Gillar man inte en tråd går man inte in och spammar utan låter bli den.

Annars skulle det ju bara vara du i tråden. Verkar himla tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan du inte posta en bild vhfaj, är nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha jag vill också se hur vhfaj ser ut.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte hur man kan vara så besatt av något. helt otroligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Halo: Reach

Halo: Reach verkade vara ett så fantastiskt spel i trailern som visades innan spelet släpptes - även om jag inte testat det (än), och det är vad du lägger märke till? Du har förstört Halo: Reach lite för mig nu[tired]Vägrar därför att rösta i pollen i ren protest.

vhfaj:

Tror snarare det är för att folk inte vågar erkänna

Nu gör du det igen. Jag stör mig ganska mycket på personer som envisas med att föra allas talan jämnt[mad]Är det så svårt att acceptera att alla inte delar dina åsikter och att alla inte är som dig?

Jag börjar tröttna på att du kallar dom som inte håller med dig för fega och lusten ökar att trycka på "anmäl"-knappen för varje gång[mad]Känns som att det är på snudd till hets mot folkgrupp för fan...

Eller om jag säger såhär istället: Vad skulle du tycka om jag börjar säga att du är feg och hjärntvättad för att du inte håller med mig om att alla kvinnor är gudar? Du vågar inte hålla med, etc. etc.

vhfaj:

folk gillar sånt här

Ett mer korrekt ord är "vissa". Vissa gillar sånt och tittar på det, andra inte. Spelar jag ett spel tittar jag inte på rumpor etc. utan spelar spelet istället.

vhfaj:

Hur skulle det vara om ni som inte gillar detta slutar att gå in och säga det

Som sagt stör jag mig ganska mycket på personer som envisas med att jämnt föra allas talan[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kort_visit:

förstår inte hur man kan vara så besatt av något. helt otroligt

Jag är rätt imponerad själv.

Storchen84:

Är det så svårt att acceptera att alla inte delar dina åsikter och att alla inte är som dig?

Det är inte så jag menar. Men folk här säger ju precis tvärtom, att INGEN delar mina åsikter och att ALLA (förutom jag) tycker sånt här fånigt och ointressant. Det är det jag försöker motbevisa (och kolla vad rösterna trillar in nu).

Storchen84:

Spelar jag ett spel tittar jag inte på rumpor etc. utan spelar spelet istället.

Jag med, men det ena behöver inte utesluta det andra. Tro inte att jag bara skaffar spel som har snygga rumpor, men jag missar inte en om den finns!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Men folk här säger ju precis tvärtom

Tror att "folk" tröttnat eller börjar tröttna på att du säger att "dom" är fega och hjärntvättade såfort dom inte håller med dig - det börjar iafl. jag göra. Hade du sagt att jag är det ena och det andra är det en sak - personangrepp (mot mig) stör mig inte ens i närheten så mycket som när någon insisterar med att föra andras talan. Och tittar man i dina andra trådar är det det du gör förr eller senare.

vhfaj:

men det ena behöver inte utesluta det andra

I mitt fall så gör det det. Oftast. Skulle jag märka en sån detalj skulle det vara av slumpen, inte för att jag "letar" efter det. Och skulle jag märka en sån detalj sitter jag inte och imponeras av det och tittar på det och studerar det, utan jag kanske tänker något i stil med "hmm, coolt", "najs" eller nån liknande tanke som varar i några sekunder men fortsätter sedan med mitt spelande.

Avslutningsvis:

kort_visit:

förstår inte hur man kan vara så besatt av något. helt otroligt

Att du sedan är imponerad av din egna besatthet är i sig lite komiskt. Ibland känns du lite som klottrets comic relief (vilket jag trodde att jag var ett tag), sluta bara att envisas med att föra andras talan så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jämn kamp i pollen! Fläsket dallrar ganska mycket på alla tre IMO.


   
SvaraCitera

hahahah


   
SvaraCitera
Åtta

kosjka:

kan du inte posta en bild vhfaj, är nyfiken.

Detta skulle jag tycka vore intressant. Kan du inte starta en tråd om det istället, vhfaj?


   
SvaraCitera