Aviseringar
Rensa alla

Skins säsong 4


Nirr:

Men gjorde hon abort?

Nej, man fick aldrig veta om hon behöll det eller inte, men jag gissar på att hon behöll det.


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Jag vill liksom veta vad som hände med Freddie för jag vägrar tro att han är död[sad]

Det är meningen att han ska vara död men eftersom att vi aldrig fick se någon kropp så kan man låtsas att han låg blodig i hans källare - Cook slår ihjäl psykologen - Cook hittar Freddie och tar honom till sjukhus - Freddie överlever! [badgrin]


   
SvaraCitera

Angelize:

Det är meningen att han ska vara död men eftersom att vi aldrig fick se någon kropp så kan man låtsas att han låg blodig i hans källare - Cook slår ihjäl psykologen - Cook hittar Freddie och tar honom till sjukhus - Freddie överlever![badgrin]

[y] låter bra!


   
SvaraCitera

Men gud. Var så längesen jag såg det där alltså, känns det som. [cute]

Säsong fem kommer ju i vår. Jag längtar, trots att karaktärerna viserliggen ser aningen tråkiga ut, men man vet ju aldrig. Skins kan helt enkelt inte bli fel.


   
SvaraCitera

Angelize:

Nej, man fick aldrig veta om hon behöll det eller inte, men jag gissar på att hon behöll det.

Jag har för mig att hon sa att det var inte rätt, att hon skulle ta bort det
Äh. Skitlänge sen jag såg 1+2.

Dock, TS, såg jag s4 för några månader och det var ett riktigt WTF-moment där, ja. Gillade inte de nya lika mycket. Kanske börjar bli gammal *hämtar rullatorn*


   
SvaraCitera

Ingen aning om vad det är men lycka till..! [blush]


   
SvaraCitera

Angelize:

Det är meningen att han ska vara död men eftersom att vi aldrig fick se någon kropp så kan man låtsas att han låg blodig i hans källare - Cook slår ihjäl psykologen - Cook hittar Freddie och tar honom till sjukhus - Freddie överlever!

Detta låter asnice![y] Tror faktiskt det är så nu!!


   
SvaraCitera