Aviseringar
Rensa alla

Skins... vad i helvete? :/


Ämnesstartare

Jag är fortfarande i chock. Såg nyss nyaste avsnittet av Skins via streaming och fan fan fan vad chockad jag blev. Serien ska inte vara Dold text: mord! Effys psykolog slog fan ihjäl(tror han dog...) Freddie med ett basebollträ! Blodet stänkte på glasrutan FAN vad chockad jag är...

Men jävligt bra.


   
Citera
Ämnesstartare

det är illa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kanske borde börja titta på den serien igen, eller orkar jag... [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

man kanske borde börja titta på den serien igen, eller orkar jag... [tard]

Vart slutade du kolla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skinheads


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag slutade kolla när han med acnen dog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vart slutade du kolla?

typ mitten av säsong 1, gillade det faktiskt men sen slutade jag av massa anledningar och har inte orkat börja igen. borde jag???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VARFÖR I HELVETE SKA DU SPOILA?? -sliter i angelize hår-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag slutade kolla när han med acnen dog.

chris? aaa det var också en chock han överlevde ju liksom först sen dör igen spya blod i sängen m.m.

emery:

VARFÖR I HELVETE SKA DU SPOILA?? -sliter i angelize hår-

fuck,tänkte ej på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hör massa folk snacka om den, äre bara ja som inte fastnat för den ; <


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Hör massa folk snacka om den, äre bara ja som inte fastnat för den ; <

testat kolla?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fru Luver:

typ mitten av säsong 1, gillade det faktiskt men sen slutade jag av massa anledningar och har inte orkat börja igen. borde jag???

Det är säsong fyra nu och de bytte ut alla skådespelare i andra säsongen så du vet det hehe

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tredje säsongen*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

chris? aaa det var också en chock han överlevde ju liksom först sen dör igen spya blod i sängen m.m.

Födde hon mörkhyade hans barn sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det är säsong fyra nu och de bytte ut alla skådespelare i andra säsongen så du vet det hehe

alright, ska nog börja titta igen tror jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

testat kolla?

Aa typ 1 avsnitt på tv, kan erkänna att jag inte gett serien en riktigt chans men den verkade inge kul iaf ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla dåligt att inte Tony kom till Effys avsnitt också, de är fan jättenära och syskon klart han ska komma när hon Dold text: försöke ta livet av sig och blev psykstörd

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kablash__:

Aa typ 1 avsnitt på tv, kan erkänna att jag inte gett serien en riktigt chans men den verkade inge kul iaf ;<

De första minuterna av första avsnittet tyckte jag var töntig och zzz men sen fastna jag [crazy] är beroende av skins nu

effy är min favorit e så jävla lack på att de förstör hennes karaktär, orka dra ut på hennes Dold text: psykiska sjukhet


   
SvaraCitera