Aviseringar
Rensa alla

Skit!


Ämnesstartare

isteche:

Jajamen, då ska du hålla i hatten [smile]

Japp ifall jag fortfarande lever [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Japp ifall jag fortfarande lever

Just det du e ju en gammal skit du 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isteche:

Just det du e ju en gammal skit du 🙂

Precis! Sen har man inte en livsstil som gör att man har större chans att bli gammal med [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Men det är så jävla överhypat av media, det här så kallade "läktarvåldet".

Överhypat? Det är ett problem, hur fan kan det vara överhypat? Ska man skita i att skriva om det bara för det finns andra problem som du anser vara värre? Våld förstör fotbollen betydligt mer än en usel domare gör. Inser du inte det så har du allvarliga problem.

Mord kan också ses som ett problem, men bara för det finns krig och massmord i världen tycker jag vi ska låta bli att uppmärksamma det och låta det passera. Ja, det tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Överhypat? Det är ett problem, hur fan kan det vara överhypat? Ska man skita i att skriva om det bara för det finns andra problem som du anser vara värre? Våld förstör fotbollen betydligt mer än en usel domare gör. Inser du inte det så har du allvarliga problem.

Jag kan ju passa på att fråga hur ofta du går på matcher? Ordet "läktarvåld" existerar knappt inom svensk fotboll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Precis! Sen har man inte en livsstil som gör att man har större chans att bli gammal med

Jag du borde satsa på typ yogurt o höghöjdsluft elr typ nå sånt så blir du äldre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isteche:

Jag du borde satsa på typ yogurt o höghöjdsluft elr typ nå sånt så blir du äldre [smile]

Hahah jag får ta och göra det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palla[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jag kan ju passa på att fråga hur ofta du går på matcher? Ordet "läktarvåld" existerar knappt inom svensk fotboll

Förmodligen lika ofta som dig om inte oftare men vad har det med saken att göra? Det händer i nästan varenda Stockholmsderby och är därför ett problem som bör uppmärksammas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Förmodligen lika ofta som dig om inte oftare men vad har det med saken att göra? Det händer i nästan varenda Stockholmsderby och är därför ett problem som bör uppmärksammas.

Saken är ju den att det är ju i stort sett bara då det händer, men ska man tro på media är det bara huliganer som står i klacken och slåss varje match, vilket definitivt inte stämmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Saken är ju den att det är ju i stort sett bara då det händer, men ska man tro på media är det bara huliganer som står i klacken och slåss varje match, vilket definitivt inte stämmer

Självklart inte, men det är årets största matcher och även om det inte skulle bli bråk så skulle matcherna få stor uppmärksamhet, nu stjäl ofta våldet den uppmärksamheten. Vilket är helt rätt för något måste göras för så här kan det inte fortsätta. Men frågan är ju egentligen om det bara är ett problem för fotbollen, det är nog snarare ett samhällsproblem som högre uppsatta bör ta tag i långt ifrån arenorna.

Men jag ser det som ett växande problem. Huliganer finns numera inte bara på storstadslagens matcher. Så sent som för någon vecka sedan blev jag och flera andra hotade av ett gäng Elfborgsfans i samband med ÖSK-Elfsborg. Den dagen då Boråsbor tar ton och hotar folk då har det fan gått för långt. De ska veta sin plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nate:

Den dagen då Boråsbor tar ton och hotar folk då har det fan gått för långt. De ska veta sin plats.

Hahaha förlåt att jag inte kan vara seriös längre, men det där var dagens, tack! [love][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, ja det är faktiskt rätt kul så här i efterhand. De måste ha väldigt höga tankar om sig själva för att våga göra något sådant på bortaplan. Men vad kommer härnäst? Smålänningar som håller på Kalmar? Innan det sker måste något göras!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isteche:

Ja, jag har svårt att säga ord just nu.. men ni fattar vad jag menar. Va fan ska vi göra åt skiten?

Jag tycker vi ska befrias från Martin Hansson genom att han aldrig mer får döma en match, särskilt aldrig någon av Hammarbys matcher i framtiden.

Jag tycker vi avskaffar vakter och poliser då dom enbart ställer till oreda och slår på oskyldiga.

Polisens facit:

- Mängder av oskyldiga slagna med batong.

- En 16-årig tjej fick ett muskelfäste i ryggen avslaget med batong.

- En kille som fått spray i ögonen av polisen ombads sätta sig ner, då kommer en annan fitta till polis och bankar på han i ansiktet med batong, han var inte vacker efter det.

- Polisen lurade folk bort till Norra läktaren där "civilpoliser" skulle leda oss till Näckrosen. Vi möts av 70 Firman Boys som jagar oss all världens väg beväpnade.

- Polisen misslyckas med att få bort 200 Firman Boys från området utanför vår klackläktare efter match när vi ska ut. Vi möts av 200 beväpnade med stenar och järnrör.

- Polisen använder sina nya svarta piketer till att köra över folk, HELT MEDVETET!! Man siktar och helt enkelt jagar folksamlingar med bil!

Det är bara några exempel på den inkompetens som den svenska polisen besitter. För att inte tala om ligisterna som kallas "civilpoliser" [chocked] Siktar med batong mot huvud och ansikte! [chocked]

Jag känner mig säkrare med KGB än med den svenska polisen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isteche:

fittans helvete skit jag e så jävla förbannad på dom nu så att.. asså jag blir så jävla trött..

Du var dessutom inte ens på matchen ser jag nu så du har ingen rätt att klaga! Vi som var där har viktigare saker att fundera på än att någon kastat några raketer och klättrat på staket.

Du skriver dessutom inte vad det är du är så arg över? Rakterna?


   
SvaraCitera