Aviseringar
Rensa alla

Skit ja.


Ämnesstartare

Vi är inte ens hemma. Vi är hos släkt, inte ens här kan han kontrollera sin ilska, utan han måste bli förbannad, hota, skrika och slå till en. Visst han slog inte så att det blev märken eller liknande, men han slog. Det gör ont. Varför är dom tvungna att slå en, att förstöra ens psyke?

Var hans enda sätt att få nåt att avreagera på att skaffa barn?

Föräldrar är onödiga, så sjukt onödiga. I alla fall dåliga föräldrar, dom som förstör en.

Eftersom vi inte är hemma så kan jag inte heller vara destruktiv på dom sätt jag vill.

Det man kan diskutera i denna tråd är våld, förstörda psyken, idiotiska föräldrar och skit.

Förlåt för attention-whoreandet, behöver nog det nu. Förlåt.


   
Citera
Ämnesstartare

Slår din farsa dig?
Vilken skithög, slå en tjej, som dessutom är ens dotter [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte hans fel att han inte kan kontrollera sin ilska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Vilken skithög, slå en tjej, som dessutom är ens dotter [mad]

Vore det mer okej om hon var kille?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Amsle:

Det är inte hans fel att han inte kan kontrollera sin ilska.

Vems fel är det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska bli en kille isf.


   
SvaraCitera

Amsle:

Det är inte hans fel att han inte kan kontrollera sin ilska.

Vems fel äre då?.
Slå tillbacka ända som funkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vems fel är det då?

Menar du att man själv styr över sin ilska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå så man kan springa runt och misshandla folk för att redan skylla på att man inte kan kontrollera sin ilska. Jag köper det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Det är inte hans fel att han inte kan kontrollera sin ilska.

+
vet hure är men vill vara i den situationen igen, på ett grövre sätt, vill veta varför folk inte kan fråga sina föräldrar "Varför slår du mig?". Vill veta varför folk inte söker hjälp, varför de inte anmäler.
Jag är bara så djävla nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Menar du att man själv styr över sin ilska?

Menar du motsatsen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Vadå så man kan springa runt och misshandla folk för att redan skylla på att man inte kan kontrollera sin ilska. Jag köper det inte.

Sår man folk har man något fel i huvudet. Jag vet att man inte ska försvara idioter, som slåss, men det är synd om dom och man bör därför hjälpa dem istället för att hata dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Jag köper det inte.

Ingen har bett dig 'köpa det'. Det händer mig inget ifall du väljer att bo kvar i din lilla bubbla hela livet.

detberorpå:

vet hure är men vill vara i den situationen igen, på ett grövre sätt, vill veta varför folk inte kan fråga sina föräldrar "Varför slår du mig?". Vill veta varför folk inte söker hjälp, varför de inte anmäler.

Vissa får utegångsförbud, vissa blir slagna. Man älskar inte sina föräldrar mindre bara för att de slår en.

Jonnybravo91:

Menar du motsatsen?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Man älskar inte sina föräldrar mindre bara för att de slår en.

Jo :p en del älskar inte alls sina föräldrar.
Men jag vill fortfarande veta vrf man inte frågar sina föräldrar &// varför man inte söker hjälp när vi ändå bor i ett land som Sverige där hjälpen faktiskt existerar.


   
SvaraCitera