Aviseringar
Rensa alla

Skit nervös för lana del rey!!! HJÄLP


Ämnesstartare

Asså fick reda på att lana del rey kommer till sverige, mamma lovade att betala mig dit, och någon av mina bortskämda syrror, however..

Jag är skit nervös, jag älskar lana del rey mer än allt annat helt seriöst, she is my only hope jag skojar inte.. tänk om det inte finns kvar fucking platser? biljetterna släpps om 3 dagar, på en jävla skoldag oxå? aja jag är hemma då men endå.. dock är ju inte lana del rey sååå känd i sverige så varför skulle det vara fullt? hur många platser finns det i annexet tror ni? finns ju typ bara 100 st som vet vem lana del rey är i sverige? efter mig då.. haha

iallafall.. det är 157 dagar kvar, och jag fan längtar dit, får jag inte biljett så seriöst tror jag att jag dödar mig själv, jag blir för besviken på mig själv då.. jag hatar fan mitt liv, men jag ska fan göra värsta goodiebagen åt henne.. jag skojar inte.
jag ska vakna 6, och sitta och uppdatera sidan som en zombie och vänta tills man kan köpa biljetten..
kan fan inte ens fatta att lana del rey kommer till SVERIGE omg..[cry]

dsadas.png


   
Citera
Ämnesetiketter

Nog fan är hon känd Sverige din jävla mupp, tom jag vet.


   
SvaraCitera

Du kan kolla om hon handlar på coop lite innan spelningen förresten och råka vara där. [wink]


   
SvaraCitera
höna

lana del rey:

finns ju typ bara 100 st som vet vem lana del rey är i sverige? efter mig då.. haha

haha loooool hon spelas ju på radion n shiiieeet


   
SvaraCitera

Vem är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja typ på sommaren kom hon fram i sverige, åh hon har funnits mycket längre än det lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovar, när jag lyssnade på kill kill så visste ingen vem lana del rey var i sverige..


   
SvaraCitera

dazed:

Du kan kolla om hon handlar på coop lite innan spelningen förresten och råka vara där. [wink]

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

lana del rey:

lovar, när jag lyssnade på kill kill så visste ingen vem lana del rey var i sverige..

hipsterpoäng +13


   
SvaraCitera

hon har väl varit känd som lizzy grant här ett tag iag

born to die är fin hursom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte i sverige nej


   
SvaraCitera

hon är ju fan på h&m reklam, klart hon är känd..

men i alla fall, ja biljetterna kan ta slut dagen de släpps. (i alla fall bästa platserna) så du får väl se till att beställa de direkt under den dagen. vänta inte i flera timmar för då är de nog slutsålda.


   
SvaraCitera

efter "born to die" så tror jag att hon är ganska känd, och som Hjärtlös sa så har hon ju varit med på h&m reklamer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja självklart men frågar jag någon om dem vet vem lana är så vet dem nästan aldrig, jag fick biljetter.. var inne och damp uppdaterade sidan från 6 till 9 lol..


   
SvaraCitera

lana del rey:

Ja självklart men frågar jag någon om dem vet vem lana är så vet dem nästan aldrig, jag fick biljetter.. var inne och damp uppdaterade sidan från 6 till 9 lol..

fast jag kan ju fråga dig vem henrik är och du kanske säger nej
men det betyder inte att ingen i sverige lyssnar på bd


   
SvaraCitera