Aviseringar
Rensa alla

skita i henne?


shockwave:

Är det bara jag som tycker att det är sådär om man prioriterar plugg före relationer

mmmh helt korkad är man om man inte dissar sina prov för att hänga med potentiellt trevlig randomkille som man inte känner mhm.


   
SvaraCitera

shockwave:

Vi har redan bestämt en annan dag, men det är mest det att jag inte är så sugen på att bli ihop med någon som prioriterar plugget före mig.

Hon kanske gör det nu i början? Just för att ni inte känner varandra så bra. Dessutom, hon tar sig tid att träffa dig trots sitt plugg, fast kanske inte under en tid då hon verkligen måste plugga!

Träffa henne igen och se hur det utvecklas [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej om ni är tillsammans, men det är ni ju inte så tycker du har lite väl höga krav på henne [crazy]

Själv så brukar jag faktiskt prioritera min pojkvän före plugg ibland (eller på något vis fixa så att jag kan träffa honom en liten stund i alla fall även om jag har en massa plugg). Så blir det när man inte alltjämt kan träffas, men plugget klarar jag fint ändå. Det beror helt på hur man har upplagt allt. Själv förstår jag mig inte på personer som kan använda plugg som en ursäkt att stanna hemma hela dagen, för man pluggar ju knappast varje minut utan pauser..


   
SvaraCitera

shockwave:

Är det bara jag som tycker att det är sådär om man prioriterar plugg före relationer?

Hahahahahahahaha ursäkta?
Du är en misslyckad människa om du tror att hon ska prioritera en hon varit på date med 1 gång över plugg..

HerreGUD vad narcissistisk och naiv du är.

Plugget är ju för fan det som kommer sätta mat på bordet i resten av hennes liv.

Fyfan vad patetiskt om du tror att 1 date > studier..

Plugget > Allt i livet fram till studenten.


   
SvaraCitera

shockwave:

Vi har redan bestämt en annan dag, men det är mest det att jag inte är så sugen på att bli ihop med någon som prioriterar plugget före mig.

Vem fan är du liksom? Klart hon prioriterar plugg före dig. Däremot, OM hon gillar dig och ni blir ihop DÅ kanske du kommer i första hand, DÅ kan du ställa krav. Nu äre bara take it or leave it som gäller för dig.


   
SvaraCitera

Skit i henne, hon är uppenbarligen inte vad du vill ha [zzz]


   
SvaraCitera

men lol? klart plugget går före en dejt, går ju att ses närsomhelst annars. plugget kanske har en deadline


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

mm välj nåt white trash istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

Okej om ni är tillsammans, men det är ni ju inte så tycker du har lite väl höga krav på henne

Jag tycker faktist att man kan ställa höga krav redan från början. Det är väl då om någon gång man ska visa sig från sin bästa sida för att skapa ett intresse.

youmademe:

Själv så brukar jag faktiskt prioritera min pojkvän före plugg ibland (eller på något vis fixa så att jag kan träffa honom en liten stund i alla fall även om jag har en massa plugg)

Exakt så jag tycker att det ska vara! Visst är plugget viktigast men kärleken ska inte underskattas, man kan ju alltid råka träffa någon som är riktigt smart och som kan hjälpa till med plugget.[smile]


   
SvaraCitera

trodde att det skulle vara en fetisch tråd när jag såg rubriken [sad]


   
SvaraCitera

Ta't lugnt polarn, det ordnar 2sig.


   
SvaraCitera

shockwave:

prioriterar plugg före relationer?

tycker det är dåligt av en partner att bli sur för att man vill ha en framtid som välutbildad. Visst, man behöver inte plugga 24/7 men det kanske var nödvändigt just den dagen? Sluta vara ett as redan innan ni ens blivit tillsammans. Tips från mig.


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

vafan whinar du över om ni bara varit på en date?[confused]


   
SvaraCitera


ta en macka ist


   
SvaraCitera