Aviseringar
Rensa alla

Skiten fungerar inte. Frustrerande.


Ämnesstartare

Installerade Bad Company 2 igår, och det var inga problem. Skapade konto och allt sånt.

Idag när jag ska in och spela på Multiplayer så får jag skriva in min användaradress samt lösenord - men det fungerar inte. Det slutar med att jag får slå in min serial key. Det gjorde jag dock igår, och koden kan ju bara användas 1 gång.. Meningslöst.

Vad gör jag för fel? Jag kan inte spela någonting utan att jag verkar behöva pilla in den där jävla koden igen. Och när jag väl gör det så funkar det ändå inte.

Hjälp, plz.

ÄNDRAT 2010-08-05 21:13


   
Citera
Ämnesstartare

"Glömt lösenord" brukar funka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

"Glömt lösenord" brukar funka

Nej, eftersom jag inte har glömt lösenordet. Uppdaterade till och med lösenordet för att vara helt säker - men det fungerar ändå inte. Samma skit kommer upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

.

Du har glömt det [zzz]


   
SvaraCitera
Åtta

Kontakta den tekniska supporten då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Du har glömt det

Nej, vad är det du inte fattar?!

Skit i att svara om du inte kan komma med något vettigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Nej, vad är det du inte fattar?!

Skit i att svara om du inte kan komma med något vettigt.

Bara för att du är glömsk [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag installerade spelet klickade jag i att jag inte skulle behöva ha cd-skivan i när jag kör spelet (för då skulle man även kunna installera spelet på 10 maskiner eller något sådant).

Kan det vara problemet? Jag har nämligen Vista också. Inte så bra kanske.

Helvetää alltså 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Floppsen:

Bara för att du är glömsk

Bara för att du inte kan ett skit om datorer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Bara för att du inte kan ett skit om datorer.

Hahaha [zzz]
Är det du eller jag som glömt lösenordet? [zzz][zzz][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Är det du eller jag som glömt lösenordet?

Med tanke på hur ful du är så kanske du inte ska komma och anklaga mig för att ha glömt något så oskyldigt som ett lösenord. För det har jag inte. Det funkar ju till och med att logga in - det är bara koden som är problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Med tanke på hur ful du är så kanske du inte ska komma och anklaga mig för att ha glömt något så oskyldigt som ett lösenord. För det har jag inte. Det funkar ju till och med att logga in - det är bara koden som är problemet.

Haha [bigcheers] Jag börjar gilla dig [bigcheers]
Fast det är dumt att glömma lösenordet så där [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad dåliga alla är.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Kontakta den tekniska supporten då.

Bra förslag. Jag kollade lite i fall man kunde göra det, men det verkar bara som att man ska göra det om man har problem med hur datorn fungerar med själva spelet..

Eller, vad tror du - kan man göra't ändå?


   
SvaraCitera
Åtta

Renesmee:

Eller, vad tror du - kan man göra't ändå?

Klart som fan du kan det. Du har ju betalat för det. Dock kanske de skiljer på kontosupport och teknisk support, så du får väl läsa på hemsidan först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa PS3 och kör där istället. Mycket bättre och smidigare.


   
SvaraCitera