Aviseringar
Rensa alla

Skiten har frusit!


Ämnesstartare

Hehehe, väldigt rolig trådtitel. Dags för dagens gnäll om problem! XD

Jag har utedass med hink. Problemet är att det nu varit ganska mågna minus ganska länge, vilket har inneburit att SKITEN HAR FRUSIT. Detta hade inte gjort något om inte spannen börjat bli full nu och varit helt omöjlig att tömma. Vill inte ta in hinken i värmen så att den under många timmar får stå där och tina. Har element i utedasset, men verkar funka sådär och inte komma upp i mycket över 10 grader så där kommer det ta ännu väldans mycket längre tid.

Idéer? Medlidande? Klandrande över att jag gnäller över små jävla i-landsproblem?

JAG VILL KUNNA BAJSA!!!!!11one


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

sitter o äter..............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kakaoxo:

sitter o äter..............

Chokladpudding hoppas jag?

Har massa chokladkola. Som är frusen. XD Åt det till frukost. Ej nyttigt men gott.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Begrav den nuvarande hinken och skaffa en ny?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Begrav den nuvarande hinken och skaffa en ny?

Går ej alls att gräva i marken här, tjäle. Dock överväger jag faktiskt att ställa undan den en liten bit in i skogen och bara lägga något över i väntan på varmare tider.

Var får man tag på riktigt rejäla hinkar då, som inte riskerar att gå sönder? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

KingGurka:

Var får man tag på riktigt rejäla hinkar då, som inte riskerar att gå sönder? XD

Bra fråga... Det här är mitt första möte med frågeställningar om bajshinkar. [bigsmile]

KingGurka:

Går ej alls att gräva i marken här, tjäle. Dock överväger jag faktiskt att ställa undan den en liten bit in i skogen och bara lägga något över i väntan på varmare tider.

Finns ingen granne du ogillar? Kan tänka mig att den kommer jäsa lite småmysigt under en altan eller i en krypgrund...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

väldigt rolig trådtitel

KingGurka:

SKITEN HAR FRUSIT

Hahaha garvar sååå hårt, för först när jag såg rubriken så tänkte jag "fan va komiskt det hade varit om det faktiskt är bajs som frusit, men det är säkert nåt annat som frusit som han är sur över" SÅ LÄSER JAG INLÄGGET OCH SÅ ÄR DET BAJS HAHAHAHAHAAH

Lösning? fan vet jag... Släng hinken åt helvete o skaffa en ny? Alt. dra en blåslampa/värmepistol runtomkring den på hyffsat avstånd för att tina det utan att smälta plasten... om det nu är en plasthink. Är det plåthink är det ju bara att köra på med blåslampan/värmepistolen... förutsatt att du har en.

Har du inte en så... taskigt läge[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀


   
SvaraCitera
oktan

Lägg dynamit på skiten så blir den tömd eller gör en brasa runt hinken så den tinar så du kan tömma den i någon buske. Släng annars hela rasket i någon busskur & köp en ny.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varken dynamit eller blåslampa. Får nog bli att placera den en bit in i skogen (men inte så långt in att det är på grannens tomt XD) och skaffa en ny spann. Problemet är, det kommer gå åt en jääävla massa spänner om det fortsätter i det här vädret!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gah mest irriterande är att alla hinkaffärer är långt borta och jag börjar bli nödig :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utedass?

Jag vet vad utedass är, men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska man skratta eller gråta? Eller en kombination? Eller låtsas att man inte har läst tråden? Usch åh, hemska problem. Tänk när du blir riktigt nödig liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Har varken dynamit eller blåslampa.

Värmepistol då? Och är det riktigt knivigt så... får du väl använda tändstickor i värsta fall[badgrin][cute]

Eller ah... knivigt... det fick mig att tänka på att du kanske kan hacka upp det med något? Måste inte vara en ishacka men du kanske har något du kan hacka med? Passa dig för stänken bara >_<


   
SvaraCitera