Aviseringar
Rensa alla

Skithelveten


Ämnesstartare

Long story short: Behöver ny mobil. Smartphone, typ. Tablets är för stora, även om de är fina. Krav: lång hållbarhet, prisvärd, bra. Kikat på Google Nexus 4, vad tror ni? Andra rekommendationer?

(Long story not so short:
Ok, min vältappade mobil är trasig. Min nästan lika vältappade reservmobil är trasig. Måste skaffa ny, tjoho.

 

Saken är, när jag köper grejor vill jag att de håller i 5-10 år så jag slipper störa mig på trasighet och framförallt leta efter nya när jag vill göra annat. Mobiltelefoner tenderar att hålla ett halvår. Dessutom är jag lite opepp på att lägga en månadshyra på tekniktrams. Gråter Söker därför bra smartphone som tros vara brukbar så länge som möjligt.)

 


   
Citera
Ämnesstartare

Samsuuug


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samsuuung*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Samsuuung*

Du är mod och ändrar inte ditt eget inlägg...???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Samsuuung*

Vilken och varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Du är mod och ändrar inte ditt eget inlägg...???

Är på telefonen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Vilken och varför?

Jag har Samsung Galaxy s3, innan den hade jag en iphone 4s och alltså Samsung ger så mycket mer. Den är snabbare, finare o krånglar inte. Min roomie har precis köpt en Samsung galaxy s4 och den verkar helt magisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går inte smartphones sönder och har taskig batteritid? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag har Samsung Galaxy s3, innan den hade jag en iphone 4s och alltså Samsung ger så mycket mer. Den är snabbare, finare o krånglar inte. Min roomie har precis köpt en Samsung galaxy s4 och den verkar helt magisk.

Jo, hur länge har du haft den? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag har Samsung Galaxy s3, innan den hade jag en iphone 4s och alltså Samsung ger så mycket mer. Den är snabbare, finare o krånglar inte. Min roomie har precis köpt en Samsung galaxy s4 och den verkar helt magisk.

Hur länge hade du iphonen ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

Jo, hur länge har du haft den? 

Sen december!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:
Går inte smartphones sönder och har taskig batteritid? 

Det är de som är puttigt med Nexus 4an, inbyggt batteri. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter
Hur länge hade du iphonen ?

sju månader, men den vart stulen.

Men innan dess gick skärmen sönder två gånger (ena gången kan jag ta åt mig all skuld, men andra gången GLED den ner från en höjd på typ.. tre decimeter, på en matta och det var sprickor i HELA skärmen) , batteriet behövde bytas o hej o hå. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Är på telefonen!

Funkar på telefonen (igen)!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Funkar på telefonen (igen)!

ooh bra!


   
SvaraCitera