Aviseringar
Rensa alla

Skithelveten


Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Det är de som är puttigt med Nexus 4an, inbyggt batteri. 🙁

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Samsuuug

Fingerprints: Samsuuung*

Xisco: Du är mod och ändrar inte ditt eget inlägg...???

Mycket skrämmande utveckling här! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag har Samsung Galaxy s3, innan den hade jag en iphone 4s och alltså Samsung ger så mycket mer. Den är snabbare, finare o krånglar inte. Min roomie har precis köpt en Samsung galaxy s4 och den verkar helt magisk.

Kollade spec för s4, en tusenlapp dyrare men minneskortsläsare och bytbart batteri. Har noll koll på mjukvara eller processorer och sånt. Åsikter? Hur är användarvänligheten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Kollade spec för s4, en tusenlapp dyrare men minneskortsläsare och bytbart batteri. Har noll koll på mjukvara eller processorer och sånt. Åsikter? Hur är användarvänligheten?

Jag har haft både S3 4G och S4. S4 har något skarpare och större skärm och är lite snabbare. Jag märkte dock inte av att den var snabbare för använder inte telefonen till spel etc. Kameran var också marginellt bättre. Den största fördelen jag kunde se var att batteritiden var betydligt bättre. 
Jag tror knappast att du kommer att ha samma telefon i 5-10år. Jag skulle gissa på att en smartphone har en livslängd på runt 3-4år. Men har du extra skal på den skal på den blir det extra skydd mot skador. 


   
SvaraCitera