Aviseringar
Rensa alla

skitless


Ämnesstartare

Min pojkvän berättade förut idag att hans föräldrar skulle betala resan åt honom om han ville följa med mig till min mamma som bor utomlands, blev skitglad typ hoppade upp ur stolen och skrek av lycka

Också ringer jag till min mamma och berättar och hon vägrar låta honom följa med, blir ledsen bara [shake]

Och vad ska jag säga till honom kommer ju låta värsta stört bara och speciellt när hans mamma o mormor var beredd att betala för att han skulle få åka det är bara vanninigt, funderar på att inte åka till henne i sommar istället.


   
Citera

Vet du varför han inte får?
Åk inte.


   
SvaraCitera

emery:

Åk inte.


   
SvaraCitera

fråga varför, är det en idiotanledning så stanna hemma


   
SvaraCitera

Hon kanske bara vill träffa dig utan följetonger ett tag, jag antar att ni ses väldigt sällan om hon bor utomlands.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är även nio veckor jag ska vara borta så det lär ju tära på mig och min pojkväns förhållande med.
Och ja min mamma har ingen speciell anledning, förutom att hon inte känner honom, men ska hon alltid ha den anledningen kommer dom ju aldrig kunna ses [shake]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch, ta med honom och få honom till att presentera sig propert. Tycker hon inte om det, bo på vandrarhem i nio veckor sen åker ni hem. Annars tycker jag "åk inte" lät som ett väldigt bra alternativ det med.


   
SvaraCitera

Du kunde ju ha frågat din mamma INNAN du frågade honom om han ville följa med. [confused]
Shysst att sätta dig själv i en sån här situation liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Videovåld:


Nu var väl stavningen inte helt överensstämmande men jag måste säga att jag också började tänka på dessa små godsaker
btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Du kunde ju ha frågat din mamma INNAN du frågade honom om han ville följa med. Shysst att sätta dig själv i en sån här situation liksom.

Frågade inte han, det var HANS MAMMA som kom med förslaget [confused]


   
SvaraCitera

Fugate:

Det är även nio veckor jag ska vara borta så det lär ju tära på mig och min pojkväns förhållande med.
Och ja min mamma har ingen speciell anledning, förutom att hon inte känner honom, men ska hon alltid ha den anledningen kommer dom ju aldrig kunna ses [shake]

han behöver väl inte vara där hela tiden?


   
SvaraCitera