Aviseringar
Rensa alla

skitliv


Ämnesstartare

Tjatja..
Till att börja med, jag är 19 år och oskuld, nästan okysst.
Jag har fett svårt för att få brudar, jag är rätt dum i huvet och blir nervös, fast har dock bättrar mig med de där men fortfarande lite nervös, förstår inte varför jag blir det. Och jag är rätt stel bland folk och sånt, jag hatar mig själv för det. Jag är jävligt osäkert och har dåligt självförtroende, är missnöjd med min kropp är för smal och jag tränar men blir inga stora förändringar.
Jag har fett svårt att prata med vissa personer oxå, får typ tixx och börjar pilla på massa grejjer..
Har svårt för att slappna av när jag pratar med folk. Vet inte varför de är såhär. Jag hatar att jag blir sådär för jag vill inte vara så.. de är inte jag.
Jag blir helt flippad av de här orkar inte.

Vad ska jag göra? hjälp mig.


   
Citera

Skaffa en bättre självkänsla.


   
SvaraCitera

säger som idioterna, det ger sig med tiden


   
SvaraCitera

robin15:

Jag har fett svårt för att få brudar

Det är något du borde vara glad över, tjejer är asjobbiga[confused]


   
SvaraCitera

Gå med i nåt schysst gäng annars.


   
SvaraCitera

hoppas du träffar en tjej som tar initiativ, sen såklart försök bli säkrare och skaffa bättre självkänsla. lycka till [smile]


   
SvaraCitera

Så nu sitter du och deppar för du har problem med att få en fitta? Snälla.. Luktar de inte lite ''knullkontakt.se''.. Är du inte nöjd med dig själv så börja pumpa anabola liksom många andra, ingen föds perfekt, lär dig leva med de.

glöm dina bekymmer imorgon kommer nya.


   
SvaraCitera

zulgum:

glöm dina bekymmer imorgon kommer nya.

andra avenyn [bigcheers]


   
SvaraCitera

hjortpojken:

andra avenyn [bigcheers]

Precis, gammalt ordspråk men känt där ifrån [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

Så nu sitter du och deppar för du har problem med att få en fitta? Snälla.. Luktar de inte lite ''knullkontakt.se''.. Är du inte nöjd med dig själv så börja pumpa anabola liksom många andra, ingen föds perfekt, lär dig leva med de.

glöm dina bekymmer imorgon kommer nya.

Ja knullkontakt är precis vad de är.. Ge mig fitta..
Allvarligt ge upp med att spela mafioso


   
SvaraCitera

robin15:

Allvarligt ge upp med att spela mafioso

Jag kan börja med att hjälpa dig lite med att få bort tankebubblan om hur skönt ditt första sex kommer va, du har ungefär runkat i ja vad blir de, jag chansar på 12 år. Första gången du gör de kommer troligtvis ditt hjärta klappa som på en jagad hare.. Det finns andra saker i livet. Är du så desperat så sätt på en hora, vad är felet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ar fortfarande ung att knulla en fitta.

Vanta med knullet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

nästan okysst.

Är du nästan okysst? Jag har nästan en soffa i vardagsrummet också... bortsett från att jag har en [zzz]

Känns det bättre om jag säger att jag gick från relativt vältränad player á carefree individ, till socialt inkapabel och fysiskt handikappad? Då blir man inte bara oskuld som i sig är ganska trivialt, utan dålig på alla fundamentala områden man kan tänka sig. Det är frustruation [n]


   
SvaraCitera

Du borde göra ungefär det du gör just nu. Prata om det med andra och försöka avdramatisera skiten. Särskilt sexet.

Det måste vara så jobbigt att hänga upp hela sin personlighet och sitt känsloliv kring sex. Du är inte oskuld. Du är du.

robin15:

är rätt dum i huvet

... det här kan ju dock bli lite svårare I suppose. Läs böcker och häng på ted.com osv :C


   
SvaraCitera

sylar:

jag gick från relativt vältränad player á carefree individ, till socialt inkapabel och fysiskt handikappad? Då blir man inte bara oskuld som i sig är ganska trivialt, utan dålig på alla fundamentala områden man kan tänka sig.

WTF?? Gick du från player till oskuld? [crazy]


   
SvaraCitera