Aviseringar
Rensa alla

skitliv


zulgum:

Är du inte nöjd med dig själv så börja pumpa anabola liksom många andra

dålig idé [no-no]


   
SvaraCitera

Testpilot:

WTF?? Gick du från player till oskuld? [crazy]

Är man oskuld för att man är socialt inkapabel?

OnT: aaaaw


   
SvaraCitera

Harpya:

Är man oskuld för att man är socialt inkapabel?

Jag fattade inte sylars formulering [shake]
jag citerar:

Testpilot:

Då blir man inte bara oskuld som i sig är ganska trivialt, utan dålig på alla fundamentala områden man kan tänka sig.

? [shake]


   
SvaraCitera

robin15:

jag är rätt dum i huvet

[zzz] Det förklarar ju allt då!

Ne men seriöst! Du har jävligt dåligt självförtroende! [no-no]


   
SvaraCitera

haha, Virvelvind du citerade mig [no-no] fast du citerade iofs indirekt Sylar [crazy]

Virvelvind:

Jag fattade inte sylars formulering
jag citerar:

exakt vad jag också undrade [confused]


   
SvaraCitera

kändes precis som du beskrev mig [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testpilot:

WTF?? Gick du från player till oskuld? [crazy]

Jag syftar på personligheten och utstrålningen som gör så att alla tjejer dras till en som flugor till sockerbitar. Jag skrev inte = player för övrigt.

Virvelvind:

? [shake]

Virvelvind:

Jag fattade inte sylars formulering [shake]
jag citerar:

Ok ska skippa byråkratspråket och förklara vad jag menar så att ni niggas förstår också...

En grundförutsättning för socialt liv i form av vänner, framgång i studier/karriär och förhållanden kräver ofta en individ som inte är socialt inkapabel. Självsäkerhet är ett attribut för att förmedla denna sociala förmåga. Är man dålig på en sak brukar man naturligt sätt kompensera detta genom att förbättra andra attribut.

Är man både socialt inkapabel och fysiskt handikappad så medför det en extrem nedgradering på alla fundamentala attribut en vanlig funktionell individ kan ha. Eftersom allting bygger på dessa. Man har inte ens en möjlighet att kompensera eventuella brister. Det jag menar med det är, att det är höjden av frustruation.


   
SvaraCitera

sylar:

socialt inkapabel och fysiskt handikappad

och du blev detta? Förlåt men du förklarade inte hur detta kunde komma sig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

och du blev detta? Förlåt men du förklarade inte hur detta kunde komma sig [crazy]

Jag åkte på en sjukdom som gjorde att min fysiska förmåga blev nedsatt ganska rejält. Därifrån gick många saker utför och jag utvecklade sociala svårigheter. Det började väl med att fysiken försämrades allt mer, tills i dagsläget jag har svårt att andas så fort jag går för länge. Det sammanfattar väl det mesta antar jag.


   
SvaraCitera

sylar:

ag åkte på en sjukdom som gjorde att min fysiska förmåga blev nedsatt ganska rejält. Därifrån gick många saker utför och jag utvecklade sociala svårigheter.

[cry][sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

Det finns andra saker i livet. Är du så desperat så sätt på en hora, vad är felet?

Vad är felet? Felet med att sätta på en hora? De är jävligt fel, ska jag tala om varför? Därför att dom har antagligen haft tusental kukar mellan benen innan.
Men du, du kanske borde advancera vidare till porrstjärna? Menar eftersom du verkar vara så erfaren av dehär med sexandet.
Har du negerkuk tror jag att de skulle flyta på rätt bra för dig, kanske nått att satsa på? Bara ett tips. Dock inte från coachen.


   
SvaraCitera

robin15:

Men du, du kanske borde advancera vidare till porrstjärna?

Jag skulle inte ha något emot det, lättförtänka pengar. Så länge jag får ligga med en tjej, kille säger jag tyvärr nej till. Men dock har jag inte så mycket sexuell erfarenhet, plus att min ålder säger för mycket. Men tack för tipset [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är lugnt, haha nej men seriöst. Jag känner mig som ett jävla emo nu. Får väl ta tag i mitt liv som min morsa alltid säger hahah, jobbigt att bli gammal.


   
SvaraCitera

robin15:

jobbigt att bli gammal.

ja fy fan säger jag. Sen jag fyllde 18 har jag återgått till bebisstadiet. (på riktgit alltså) Fy fan för att växa upp!! [mad][blush][cry]


   
SvaraCitera