Aviseringar
Rensa alla

Skitont i bröstvårtan


Ämnesstartare

Hej,jag är en kille som är 13 och idag började min vänstra bröstvårta bli svullen och göra ont.Sen när man slår till patten så gör det skitont och varar rätt länge.Höger bröstvårta är helt normal.Har det med pubarteten att göra eller är det något annat?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tror att det kan vara så att du egentligen är flicka. Flickor kan nämligen bli ömma i bröst och bröstvårtor under puberteten. Så jag föreslår att du tar dig en ordentlig titt i byxorna! [y]


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

föreslår att du tar dig en ordentlig titt i byxorna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

Jag tror att det kan vara så att du egentligen är flicka. Flickor kan nämligen bli ömma i bröst och bröstvårtor under puberteten. Så jag föreslår att du tar dig en ordentlig titt i byxorna!

Jag menar allvar [no-no]


   
SvaraCitera

har också haft ömma bröstvårtor i perioder.

fast på nätet är jag könslös så jag kan nog inte trösta dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

har också haft ömma bröstvårtor i perioder.

fast på nätet är jag könslös så jag kan nog inte trösta dig.

så det är normalt? [bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

Brösten växer och kuken krymper? Det är inget att oroa sig för, alla män blir faktiskt kvinnor. För du är en räka va?


   
SvaraCitera

RonaIdo:

så det är normalt?

vet att min vän som lyckas med prestationen att ha ett kön på nätet också har pratat om det så gissningsvis är't så.


   
SvaraCitera

kunniga tjejer i den här tråden[smile]


   
SvaraCitera

du ska få din mens snart


   
SvaraCitera

det är inget farligt, hade med sånt när jag var i din ålder


   
SvaraCitera

du är nog bög [shake][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RonaIdo:

Hej,jag är en kille som är 13 och idag började min vänstra bröstvårta bli svullen och göra ont.Sen när man slår till patten så gör det skitont och varar rätt länge.Höger bröstvårta är helt normal.Har det med pubarteten att göra eller är det något annat?

helt normalt, hade samma skit och det försvinner det är nästan alla som får det.


   
SvaraCitera

Hormoner skulle jag tippa på. Lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RonaIdo:

Sen när man slår till patten så gör det skitont och varar rätt länge.

Sluta slå på dina pattar?[rolleyes]
Bröstvårtorna kan bli ömma innan mens och pga kyla. Eller så muppar dom sig bara[bigcheers]


   
SvaraCitera