Aviseringar
Rensa alla

Skjorta under och tröja över


Ämnesstartare

Så efter att varit i koma i 19 år av mitt liv blivit tjock och tyckt synd om mig själv så har jag vaknat ur min bubbla och börjat gå ner i vikt och rensat ut hela jävla garderoben. Har börjat använda chinos och börjat använda mer värdiga stilar och har nu fastnat för stilen skjorta under och tröja över. Vilken årstid passar detta i? Vår eller sommar bara festliga sammanhang? Någon som kan rekommendera någon kombination?


   
Citera
Ämnesstartare

Tkr inte det är så snyggt, ser gubbigt ut. 

Funkar med slips om man kör v-ringat dock, men då ska d vara lite tuffa färger enligt mig.. Typ vit skjorta, kolsvart sidenslips & limegrön v-ringad tröja. Glad 

tkr det är höst/vinter.

på sommaren skall man köra uppknäppt och uppkavlat juuuuuuuuu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är snyggt

skit i vad bönder säger


   
SvaraCitera

Kan vara snyggt med rätt färgkombination osv., men du måste förstås ha skor som passar, annars ser det rätt dumt ut...


   
SvaraCitera

Tycker det är snyggt. Sikta in dig på tröjor med rund hals istället för V-neck när du har skjorta under. Här har du lite inspo

3365182-origpic-270b43.jpg

20140318-095041.jpg

dsc_0044.jpg

Stickade-tr%C3%B6jor-h%C3%B6st-2014-vit-


   
SvaraCitera

Mindfly: Tycker det är snyggt. Sikta in dig på tröjor med rund hals istället för V-neck när du har skjorta under. Här har du lite inspo

Första va ok, men de tre andra såg trista och/eller intetsägande ut enligt mig... inte för att jag kan något om det här eller har några bättre förslag eller så, men ja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha helst kragen innanför tröjan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föredrar dem var för sig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör detta varje dag om det är kallt ute. Brukar ta av tröjan inomhus efter ett tag


   
SvaraCitera

dinkompis: ha helst kragen innanför tröjan

Sån jävla smakpolis e du...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:

Sån jävla smakpolis e du...

känns lite töntigt annars (med rund hals)


   
SvaraCitera

Har aldrig gått klädd så ärligt talat, vet fan inte vad jag pratar om...

schim: Föredrar dem var för sig

Tycker också det, skulle känna mig obekväm i't... föredrar vit t-shirt under tröja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist: föredrar vit t-shirt under tröja.

blir ju rätt obekvämt med tshirt? :O

skulle ha tshirt under om det var bekvämt


   
SvaraCitera

dinkompis: Kör detta varje dag om det är kallt ute. Brukar ta av tröjan inomhus efter ett tag

I vilka färger och kombinationer? Blir lite nyfiken här va...


   
SvaraCitera

dinkompis: blir ju rätt obekvämt med tshirt? :O

skulle ha tshirt under om det var bekvämt

Men mer obekvämt med skjorta och linne under (om du tar av dig tröjan när det blir för varmt)? T-shirt är alltid bekvämt ju...


   
SvaraCitera