Aviseringar
Rensa alla

Skjuta alkhol?


Ämnesstartare

Tja tänkte bara fråga, har hört polare snacka om sådant som att skjuta(injicera) alkohol. Är det farligt, och i vilka mängder pratar vi...?
Och vad är typ bi-effekter? och är det så himla mycket niceigare än att dricka spriten??? Någon som vet [smile]


   
Citera

Yeppiie:

Och vad är typ bi-effekter?

Cancer.


   
SvaraCitera

Ja, man dör direkt. Prova inte!


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Det är nog en ren bekvämlighetsfråga... Samt att jag inte riktigt skulle lita på min precision när jag ska skjuta nionde ölen [bigsmile]


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Är det farligt

Ja det är jäkligt farligt eftersom alkoholhalten då är 40% lokalt jämfört med när man super då det kommer upp runt 2 promille.
Var någon rockstjärna som injicerade JD och nästan dog. Det var en jävligt dum idé och det är inget man gör eftersom det är så farligt.

Yeppiie:

och är det så himla mycket niceigare än att dricka spriten???

Nej tvärtom. När du dricker sprit så känner du smaken och lukten och du umgås och har trevligt. Du kan dessutom få en lagom fylla.

Injicera är en dum idé som pojkar och idioter kan få ibland. Inget man gör i praktiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Cancer.

Nice [tard]. Fast de går ju inte [tard].

flickansvekmigikväll:

Ja, man dör direkt. Prova inte!

Men, har hört folk som testat och dom är vid liv hoppas jag i alla fall. Annars ser jag spöken[tard][chocked].

SLCD:

Det är nog en ren bekvämlighetsfråga... Samt att jag inte riktigt skulle lita på min precision när jag ska skjuta nionde ölen [bigsmile]

Woho... Hörde typ att en mellan öl räckte så 9st. du lär nog dö innan [shake].

Myksa:

Yeppiie: Är det farligt
Ja det är jäkligt farligt eftersom alkoholhalten då är 40% lokalt jämfört med när man super då det kommer upp runt 2 promille.
Var någon rockstjärna som injicerade JD och nästan dog. Det var en jävligt dum idé och det är inget man gör eftersom det är så farligt.

Ok ok, hörde de inte var himla farligt om man visste hur. Som i massa andra trådar Steve-O körde ju med vodka dropp.

Myksa:

Yeppiie: och är det så himla mycket niceigare än att dricka spriten???
Nej tvärtom. När du dricker sprit så känner du smaken och lukten och du umgås och har trevligt. Du kan dessutom få en lagom fylla.

Injicera är en dum idé som pojkar och idioter kan få ibland. Inget man gör i praktiken.

Men tänk om man tröttnat på smaken av vodka och skit... Usch usch usch, [tard].


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Nice [tard]. Fast de går ju inte [tard].

Går inte att få cancer av alkohol?
Risken för cancer ökar om man dricker alkohol, främst i munområdet, men om du injicerar det så ökar risken i den delen av kroppen du injicerar det i för cancer.


   
SvaraCitera

Finns vissa som häller det i ögat för att bli fullare snabbare..
Bi effekter?
Blindhet...
Det e inte värt det, om du ska ha öl så drick det bara för in i helvete!


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Men, har hört folk som testat och dom är vid liv hoppas jag i alla fall. Annars ser jag spöken[tard][chocked].

jaha, därför du frågar då? - dina kompisar har inte testat, de ljuger.


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Nice [tard]. Fast de går ju inte [tard].

Man får cancer av allt nu för tiden. Så varför inte?


   
SvaraCitera

osmart, då alkohol är väldigt giftigt till skillnad från t.ex. heroin


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Men tänk om man tröttnat på smaken av vodka och skit... Usch usch usch, [tard].

Doppa en tampong i sprit och tryck upp i röven. Det ger också bra effekt men är mycket säkrare.
Och om du blandar en bra grogg så känner di inte smaken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska du göra det så antar jag att okryddad vodka är ditt bästa alternativ. Sen får du vara jävligt försiktig med doseringen, skjuter du i dig för mycket är du körd.

Har bara en bekant som provat. Han beskrev upplevelsen som 40 minuter aspackad med påföljande tre dagars bakfylla.

Generellt är det inte direkt en bra idé. Rekommenderas ej.


   
SvaraCitera
oktan

Förstår inte varför folk ska prova trycka in sprit, thinner. Röka svartvinbärs the & annat knepit för att långsamt ta livet av sej. När det finns snabbare sätt att göra det på.


   
SvaraCitera

Myksa:

som pojkar och idioter kan

[love]


   
SvaraCitera