Aviseringar
Rensa alla

Skjuta fram mensen


Ämnesstartare

Hej! 
Jag ska imorgon få p-piller av min kompis för att kunna skjuta fram min mens. Men hon har glömt hur man gör för att skjuta fram den. Kan själv ingenting om p-piller. Fick min mens igår och det är exakt en månad idag tills jag ska iväg o vill då inte ha min mens. Får pillerna imorgon. Ska jag bara äta ett piller varje dag tills jag ska dit och även under den tiden jag inte vill ha den? Sen sluta med den nör jag vill ha tillbaks den?  
Hoppas ni förstår vad jag menar 🙂 


   
Citera
mens
 mens

Det är bättre om du går till ungdomsmottagningen själv och får ppiller utskrivna. Du behöver ordentlig info och få prata om vilken sort som är bäst för just dig. 


   
SvaraCitera

Knulla utan kondom och då slipper du mens i 9 månader 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Knulla utan kondom och då slipper du mens i 9 månader 😉

Ha ha 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Det är bättre om du går till ungdomsmottagningen själv och får ppiller utskrivna. Du behöver ordentlig info och få prata om vilken sort som är bäst för just dig. 

Men är försent nu :/ dom stänger om 10 minuter sen öppnar dom inte försens nästa vecka och då är det försent tror jag. För en Annan kompis till mig sa att man måste ta det när man fått sin mens. Har ingen aning haha. Får bara testa ta det varje dag och se om den försvinner annars 


   
SvaraCitera
mens
 mens

jwiejowes:

Men är försent nu :/ dom stänger om 10 minuter sen öppnar dom inte försens nästa vecka och då är det försent tror jag. För en Annan kompis till mig sa att man måste ta det när man fått sin mens. Har ingen aning haha. Får bara testa ta det varje dag och se om den försvinner annars 

Jag hade använt tampong och gått till ungdomsmott på måndag istället. Hormoner är inte att leka med.


   
SvaraCitera
kook
 kook

om jag minns det rätt så är det försent ändå, jag har för mig att man måste ta sitt första p-piller på mensens FÖRSTA dag..


   
SvaraCitera

Så orättvist att tjejer får leka med sina steroider hur de än behagar.


   
SvaraCitera

Vill du att den ska komma senare så rekomenderar jag Primolut-Nor


   
SvaraCitera