Aviseringar
Rensa alla

Skjutna björnar.


Ämnesstartare

Asså, vilka as de är! De skjuter en björn, vilket är ett stort brott och en synd i sig, men sen så avlivar kräken björnungarna?! [mad]
JAG HADE FAN TAGIT HAND OM DEM OM JAG FÅTT CHANSEN! [mad]
Men neeej, vi dödar dem och får problemet ur världen [mad]

http://www.aftonbladet.se/n​yheter/article6830279.ab


   
Citera
Ämnesstartare

Fan vad roligt det var med den där jägaren som vart dödad av en björn förra(?) året. Kändes jäkligt rätt liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fan vad roligt det var med den där jägaren som vart dödad av en björn förra(?) året. Kändes jäkligt rätt liksom.

Människan i fråga borde vara hedrad, och känns inte ett dugg rätt att en enda björn ska dö för det!
Människor som tränger sig på björnar i deras egna begränsade miljö kan fan inte skylla på björnen om de överraskar den [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

björnkött är ju gott?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

björnkött är ju gott?

Vet ej, har ej smakat.
Men människor har fan ingen rätt att döda björnar när de redan har den föda de behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björnungarna var bara ca 2 månader gamla läste jag, alltså alldeles för unga för att klara sig själva och även så pass unga att mänsklig påverkan i uppfödningen förmodligen inte skulle hjälpa... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Björnungarna var bara ca 2 månader gamla läste jag, alltså alldeles för unga för att klara sig själva och även så pass unga att mänsklig påverkan i uppfödningen förmodligen inte skulle hjälpa...

Jag hade funderat ut något!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Jag hade funderat ut något!

Aw[sad]

Dold text: Har du sett min video där jag matar björnmamma + ungar med honung på orsa?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Dold text: Har du sett min video där jag matar björnmamma + ungar med honung på orsa?

Nej! [surprised]
Visa! [bigsmile][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Visa! [bigsmile][blush]

Freja med bebisarna Amore, Amigo och Amanda.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA jag kan ej engelska :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Freja med bebisarna Amore, Amigo och Amanda.

Vackert [love][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Vackert [love][y]

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ren idioti


   
SvaraCitera