Aviseringar
Rensa alla

sköldpadda


Ämnesstartare

hej. jag har köpt en vatten sköldpadda men har inget akvarium. tänkte den kan vara i badkaret så länge medan jag Sparar pengar till akvaret. jag har haft i sjögräs stenar m.m. så den trivs. nån som har sköldpadda pma lr kik mattheguy89 tackMycket glad


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tar emot swish betalningar för akvariet.Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du borde väntat med att köpt en sköldpadda tills du hade råd med allt. Nästan som att köpa en bil utan däck 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badar du med den?


   
SvaraCitera

Kommer stinka skit i badrummet om du låter dom ligga där för länge .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Badar du med den?

haha nejGalen brukar töma badkaret och ha den i en hink under tiden.

Axelinaaas: du borde väntat med att köpt en sköldpadda tills du hade råd med allt. Nästan som att köpa en bil utan däck 
nej detär bara en vecka kanske sen kan ja köpa akvariet, dålig jämförelse ganska elakt skrive


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har aldrig funderat på att skaffa en riktig sköldpadda?
roTMfCZ.jpg


   
SvaraCitera
Exner

Falbe:
hej. jag har köpt en vatten sköldpadda men har inget akvarium. tänkte den kan vara i badkaret så länge medan jag Sparar pengar till akvaret. jag har haft i sjögräs stenar m.m. så den trivs. nån som har sköldpadda pma lr kik mattheguy89 tackMycket glad

Om du trollar så är det inte särskilt kul. Om det är sant, är det djurplågeri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner: du trollar så är det inte särskilt kul. Om det är sant, är det djurplågeri.

hur är det djurplågeriGlad den har samma förutsättningar men större yta. tänk innan du anklagar folk försaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta er info om miljö utfodring m.m.  http://www.agria.se/smadjur/artiklar/om-smadjur/miljo-for-vattenskoldpaddor/


   
SvaraCitera
Exner

Falbe:

hur är det djurplågeriGlad den har samma förutsättningar men större yta. tänk innan du anklagar folk försaker.

Vattensköldpaddor behöver båda fast mark och vatten för att må bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imorrn ska jag köpa akvariet. detta var en nöd lösning.


   
SvaraCitera