Aviseringar
Rensa alla

sköna kommentarer ni har hört


Ämnesstartare

gammalumare: , jag gillar tjejer med rak ögon ögonbryn fin hår fina ögon rak näsa rak ansikte och du har inte förlåt men det är sanningen

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en tjej tog på min rumpa och sa att "den var fin", blev sur, trodde hon var ironisk, så klämde tillbaka. sen sa vi hej då. 

jättekonstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Mycket glad

Söt idag ska han luncha med pappa, så konstigt haha 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Söt idag ska han luncha med pappa, så konstigt haha 

vad weird, vrf?


   
SvaraCitera

Min syrra sa att jag var bäst för att hon får tvätta hos mig. Gillar när folk har låga krav. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:
Om din efterblivna familj inte lärt dig det här ska jag lära dig en läxa, jag gillar tjejer med rak ögon ögonbryn fin hår fina ögon rak näsa rak ansikte och du har inte förlåt men det är sanningen

svenska 100%. yäh, velket

allt som är rakt är asdåligt ju
förutom dyngrak då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Det där med att man inte får säga neger är ett jävla stockholmspåhitt. Hade alla stockholmare redan imorgon börjat säga neger så vips hade det blivit accepterat i hela sverige meddetsamma förstår du väl"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:
"Det där med att man inte får säga neger är ett jävla stockholmspåhitt. Hade alla stockholmare redan imorgon börjat säga neger så vips hade det blivit accepterat i hela sverige meddetsamma förstår du väl"

Träffade några sköna "negrer" från stockholm och tilltalade dem som neger (är själv inte) på skämt. De inte illa upp och vi hade rätt kul. Senare samma kväll råkade jag säga "turkar" om några snubbar vi hängde med, och genast blev en svensk tjej från stockholm asförbannad och började skrika att jag skulle gå därifrån och kallade mig för ful och grejer... sjuk tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: vad weird, vrf?

de umgås, väldigt olämpligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lonesome Sparrow: allt som är rakt är asdåligt ju
förutom dyngrak då

vissa saker bör nog vara raka men annars har du rätt 😀


   
SvaraCitera