Aviseringar
Rensa alla

Sköna saker dina föräldrar skriver på internet


Cobrastyle:

Exempel:
"Klippt gräsmattan. Det var mycket gräs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
eller
"Lagar köttfärssås till middag ikväll. Det ska bli gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!"

Sagitta:

''Mmm flamberad lammstek, mums!! ;))''

ahhahahhahaa[love]

bevakar 😀


   
SvaraCitera

Mor avslutar allt hon skriver med kramisar, överanvänder "hihi" och utropstecken, och nyligen har hon börjat använde en applikation på facebook vid namnet "Your Funny Linux Sex Position" som dagligen postar pingviner som står i olika positioner. Hon använder sig av facebookchatten för att hålla kontakt med typer hon brukade umgås med förr och ska ständigt visa bilder på folk.


   
SvaraCitera

inte mina föräldrar men min mormor är på fb.
Hon förstår inte svenska, så en gång la jag upp en bild på en totalt misslyckad rulltårta och hon svarade "yum that looks so good,you're such a good baker. You'll have to make when you get here i love you so much and we miss you so much xoxoxox"

detta var bilden [blush]

rulltårtafailhjh.jpg


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

när mamma googlar så frågar hon, hon tror lixom att google är en person som sitter och svarar på alla frågor.

haha så jävla roligt, så gör min mamma också [smile]


   
SvaraCitera

Oj kom på att jag inte nämnde far, vet inte om jag vill.


   
SvaraCitera

Alcea rosea:

Hon förstår inte svenska,

var är hon ifrån?

Gunvald:

haha så jävla roligt, så gör min mamma också [smile]

haha ''jag har stickningar vid axeln och feber, vad kan det vara? '' ibland lägger hon ett hej i början lr tack p slutet. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapping a Dinosaur:

Oj kom på att jag inte nämnde far, vet inte om jag vill.

[wink]


   
SvaraCitera

de jagar bara kriminella på internet[sad]


   
SvaraCitera

"Svett, blod och folköl i småländska sommarhettan får jorden att snurra, även jag, trallalaB-)"

"Våffå bedde jag ingen hollywoodfru? Undrar så vad det bedde utav det då? En liten fattig förortsmamma med muligga bulliga lår :-)"

,Mamma.

Finns säkert ännu fler på hennes Facebook.[smile]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

haha ''jag har stickningar vid axeln och feber, vad kan det vara? '' ibland lägger hon ett hej i början lr tack p slutet. [shake]

[love]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

muligga bulliga lår 🙂

[love]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

var är hon ifrån?

USA [cool],


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappa igen: ''En liten pw kanske? ;))'' och en timme senare ''Mmm svettig nudå ;)''


   
SvaraCitera

Sagitta:

Mmm svettig nudå 😉

grrr


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

när mamma googlar så frågar hon, hon tror lixom att google är en person som sitter och svarar på alla frågor.

Så gör min pappa också och inte nog med det, han ger t.om andra rådet att göra så eftersom han påstår att då får man "svar på en gång".

I övrigt använder han bara internet till tradera och mailen.

Min mamma använder bara internet när hon ska betala räkningar samt till att kolla på tradera och bostadsannonser. Hon har inte ens en mailadress.


   
SvaraCitera