Aviseringar
Rensa alla

Skönast för killen?


Ämnesstartare

Som alla vet vågar inte en del killar säga vad dom tycker är skönt . men killar ge oss några tips och säg vad ni gillar när det gäller oralsex !
Och kom igen seriösa saker nu !

tack på förhand från tjejerna 🙂 [love]


   
Citera
Ämnesetiketter

http://www.geocities.com/hurdusugerenkille/oralsexguiden_02.html
Google works wonders
sen är det ju så svårt att få en kille att njuta, t.o.m jag skulle kunna klara av det


   
SvaraCitera

Pappbox:

t.o.m jag skulle kunna klara av det

Try me?[wink]


   
SvaraCitera

Du ser ut som en sån som gillar sex. Man bara ser det på dig.


   
SvaraCitera

JKNUG:

Du ser ut som en sån som gillar sex. Man bara ser det på dig.

Sånnadär kuksugarläppar.


   
SvaraCitera

AbsolutElin:

Som alla vet vågar inte en del killar säga vad dom tycker är skönt . men killar ge oss några tips och säg vad ni gillar när det gäller oralsex !

Att dom suger är ju ett plus [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AbsolutElin:

Som alla vet vågar inte en del killar säga vad dom tycker är skönt . men killar ge oss några tips och säg vad ni gillar när det gäller oralsex !

behärska tekniken att suga är nåt som alla tjejer får träna på [wink]
ett plus är om dom vet hur man smeker och suger på kulorna.

Bara fantasin sätter gränserna [wink][bigsmile]


   
SvaraCitera

Michee:

Try me?[wink]

your loss pal...


   
SvaraCitera

AbsolutElin:

Som alla vet vågar inte en del killar säga vad dom tycker är skönt

som alla vet så är d dom flesta tjejerna som inte vågar fråga hur dom ska göra.


   
SvaraCitera

Pappbox:

your loss pal...

xD [no-no]


   
SvaraCitera

Ett vanligt misstag tjejer gör är att enbart suga på den och inte vara aktiv med tungan. Ofta använder de händerna för lite och för försiktigt.


   
SvaraCitera

Blir äcklad av sådana här diskussioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bästa svaret du kan få är "fråga honom".
Srsly, alla personer tycker inte om samma sak, det ENDA sättet du kommer att kunna bli riktigt bra är genom att f-r-å-g-a. Om du tycker det är pinsamt borde du tänka över vilken konstig sexualmoral du har.


   
SvaraCitera

AbsolutElin:

Som alla vet vågar inte en del killar säga vad dom tycker är skönt . men killar ge oss några tips och säg vad ni gillar när det gäller oralsex !
Och kom igen seriösa saker nu !

tack på förhand från tjejerna 🙂 [love]

hm...

Det här e grejer jag sagt till tjejer tidigare, men nu får även du ta del av det 😉

En grej som är fantastiskt är ju när tjejen tar den djupt i halsen. Använd också gärna händerna långt ner på skaftet, annars kan du slita för hårt i förhuden eller komma åt kanten som kan va öm :S

Mycket på en gång är nyckelordet. Använd munnen och båda händerna ifall du kan, annars blir det bara munknull av hela processen, och det är nog grymt uttröttande för de flesta tjejer.(dessutom gillar vi killar att få ta det lungt och "receiva" någon gång ibland vi också)

Glöm inte bort pungen heller, men va försiktig med den, där är man känslig nog i vilket fall, iaf om den är spänd och ni knullat länge.

Att låta killen komma i munnen är inte heller fel, blir en SJUUUKT intense orgasm av det hela. En simpel avrunkning de sista sekunderna av en tjej som inte vill ha den i munnen känns så mycket mindre än andra som sugit MEDANS man kommer 🙂

NO NOS:
INGA TÄNDER! Asså det förstör upplevelsen något enormt.

Om killen inte kommer:
Freaka inte, fråga han vad han gillar, dessutom är det oftast SÅ mycket enklare att komma av vanligt sex, det är många killar som helt enkelt inte kommer av avsugning.

Pga att jag utdelar min enorma/oändliga visdom så vill jag få veta om din bästa pullning/och/eller oralsex-upplevelse eller typ tips ^^


   
SvaraCitera

En näve i ändtarmen!


   
SvaraCitera