Aviseringar
Rensa alla

skönaste ställningen för killar?


Ämnesstartare

Budolicious:

När jag sitter på toaletten. Tjejen rider av mig samtidigt som hon kliar mig på ryggen och slickar mig i örat. Mina fötter är i ett fotbad och jag nyser. Då allt detta sker samtidigt så är det den skönaste ställningen.

Lägg till att man e sjukt bajsnödig och skiter riktigt ordentligt samtidigt... [wink] Fan va skönt det e att skita ibland... [blush]

Nej, men seriöst, bakifrån i duschen. Trycka upp tjejen mot väggen, eller doggy i sängen, en hand håller ett fast grepp om håret, och den andra antastar brösten och klittan...

Och all sex ska va utan kondom, sex med kondom är boooring... [tired]


   
SvaraCitera

Jag vet inte hundra vad som är det korrekta namnet på den jag gillar. Har hört så många men vet bl.a att den kallas för lata hunden. Vill säga hon ligger på magen och men gör "entré" bakifrån.

Väldigt skön position speciellt som tjejen har lite "junk in the trunk" [crazy]
Gärna med inslag av svankning också


   
SvaraCitera

Älskar när tjejen rider[love]


   
SvaraCitera

Finns det olika ställningar som är skönast beroende på hur stor man är? Alltså om man har väldigt lång så kanske det är skönast med doggy, fast kort med typ missionären, för då kan man ju trycka in hela. Medan man med doggy inte kommer långt in för att ja tjejens lår kan vara ivägen så att man inte kan trycka sig ända till slidan [rolleyes]

Eller har jag helt fel nu [confused]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Mina fötter är i ett fotbad och jag nyser.

hur ofta får du till denna kombinationen?[cute][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

escaape:

hur ofta får du till denna kombinationen?[cute][bigsmile]

Aldrig hänt 🙁


   
SvaraCitera

Ärligt talat så säger jag missionären.. doggy och sånt känns mest kinky och blir lite trångt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera