Aviseringar
Rensa alla

Skönhetsfrågor? Fråga på så svarar jag!


hadice
Ämnesstartare

Tja, jag är ute mitt i stan och ser tjejer som har lagt 3kg smink på ansiktet och tror att de ser ut som megan fox (de flesta känner jag). Förstår mig inte på sådana människor, så jag tänker vara snäll och hjälpa er som inte vet hur man sminkar sig/ fixa håret..osv jag ger er skönhetstips helt enkelt. så kör på och ställ frågor...killar ni är med välkomna  


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur gör man för att inte se helt konstig ut?


   
SvaraCitera
hadice
Ämnesstartare

definiera "konstig"

materialarn:
Hur gör man för att inte se helt konstig ut?


   
SvaraCitera

hadice:
definiera "konstig"

<-------- så där


   
SvaraCitera
hadice
Ämnesstartare

gillar du långt hår då ska du satsa på backslick, du har en fin hy så till det behöver du inte göra något. och skippa läppglans ifall du brukar ha det 

materialarn:

<-------- så där


   
SvaraCitera

hadice:
gillar du långt hår då ska du satsa på backslick, du har en fin hy så till det behöver du inte göra något. och skippa läppglans ifall du brukar ha det 

Hatar backslick, jag ganska mycket acne faktiskt.... och jag har aldrig använd läppglans (eller något annat smink) i hela mitt liv :s


   
SvaraCitera

förstår mig inte på människor som förlitar sig på "skönhetsprodukter" och inbillar sig att det är bra på något vis 


   
SvaraCitera
hadice
Ämnesstartare

de upp till dig hur du vill se ut, du fråga vad jag tycker och jag svara. För acne rekommenderar jag proactive och färsk aloe vera gelé 

materialarn:

Hatar backslick, jag ganska mycket acne faktiskt.... och jag har aldrig använd läppglans (eller något annat smink) i hela mitt liv :s


   
SvaraCitera
hadice
Ämnesstartare

FNÖ:
förstår mig inte på människor som förlitar sig på "skönhetsprodukter" och inbillar sig att det är bra på något vis 

Har inte sagt att skönhetsprodukter är bra på någon sätt men vill man använda det så se till att använda det på rätt sett så att man slipper se ut som en ***


   
SvaraCitera

hur fixar du dina ögonbryn? vill gärna se bild.


   
SvaraCitera

hadice:

Har inte sagt att skönhetsprodukter är bra på någon sätt men vill man använda det så se till att använda det på rätt sett så att man slipper se ut som en

(cliché varning) ingen kan se ut som en man är fin på sitt vis


   
SvaraCitera
hadice
Ämnesstartare

naturligt ja, men ej med smink eller liknande...

FNÖ:


   
SvaraCitera
hadice
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
hur fixar du dina ögonbryn? vill gärna se bild.

Just ögonbrynen rensar jag endast eftersom mina ögonbryn är redan fina så som de är.. jag kan leta upp en bild


   
SvaraCitera
hadice
Ämnesstartare

ögonbryn.jpg

det här är dagens bild, har inte rensat på 4 dagar som du ser behöver fixa dem lite mer

Attitydinkontinent:
hur fixar du dina ögonbryn? vill gärna se bild.


   
SvaraCitera

hadice:
ögonbryn.jpgdet här är dagens bild, har inte rensat på 4 dagar som du ser behöver fixa dem lite mer

jag kan aldrig se ögonfransar på samma sätt när jag har i vetskap om att flera hundra insekter på dom


   
SvaraCitera