Aviseringar
Rensa alla

skönhetsingrepp...hur kan man hålla det hemligt


Ämnesstartare

Hej allihopa!!

Jag har bestämt mig för att operera mig i lidingökliniken så fort jag får pengar det vill säga. Problem är ba att jag bor hos min familj, och kommer inte flytta ut på ett bra tag, och de vet inte om det (förutom min syster då). Jag kan verkligen inte berätta detta för mina föräldrar eftersom dom aldrig skulle förstå eller acceptera det. Hur kan jag hålla en sån stor sak hemlig. Skulle vara tacksam för lite tips.
Någon här som plastikopererat sig förestän`? Vill gärna höra hur det gick.


   
Citera
Ämnesstartare

Usel idé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh,jag tror dom MÄRKER om du plastikopererar dig,d är ju d som är meningen,att ändra sitt utseende.[tired]


   
SvaraCitera

mrs_brown:

Skulle vara tacksam för lite tips.

Lär ju bero rätt mycket på vad för ingrepp det är du vill göra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej jag vet att dom kanske kommer märka att jag förändrats men jag vågar verkligen inte berätta för dem, dom är så stränga.

ska operera näsan btw


   
SvaraCitera
Gifted

mrs_brown:

Hur kan jag hålla en sån stor sak hemlig.

En plastikoperation som INTE syns... hmmmmmmm...

Är inte det totalt motsatsen till vad som är tanken.?

Låter som jävligt bortkastade pengar i alla fall...

Eller vad tänkte du operera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

En plastikoperation som INTE syns... hmmmmmmm...

Är inte det totalt motsatsen till vad som är tanken.?

Låter som jävligt bortkastade pengar i alla fall...

Jo det klart att jag vill att det ska synas, fast det jag inte vill är att folk ska se mig med tejp i ansiktet o allt. det är så himmla pinsamt att det ska vara så uppenbart.


   
SvaraCitera
Gifted

mrs_brown:

Jo det klart att jag vill att det ska synas, fast det jag inte vill är att folk ska se mig med tejp i ansiktet o allt.

Då kommer de ju givetvis komma på dig. Och för övrigt, hur skall du kunna oprerera dig om du är omyndig? Eller, är du myndig, tja, då har dina päron inget med saken att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Då kommer de ju givetvis komma på dig. Och för övrigt, hur skall du kunna oprerera dig om du är omyndig? Eller, är du myndig, tja, då har dina päron inget med saken att göra.

Jag är myndig fast jag bor hos föräldrarna o kan inte flytta ut på jättejätte länge. 🙁 o dom skulle aldrig acceptera att jag genomför ingreppet därför vill jag hålla det hemligt


   
SvaraCitera

mrs_brown:

Jag är myndig fast jag bor hos föräldrarna o kan inte flytta ut på jättejätte länge. 🙁 o dom skulle aldrig acceptera att jag genomför ingreppet därför vill jag hålla det hemligt

Kan eller vill inte flytta ut? och om du gör ingreppet vad ska dom göra åt saken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men du är ju fan pantad


   
SvaraCitera
Gifted

mrs_brown:

dom skulle aldrig acceptera att jag genomför ingreppet

So? Vad kan de göra? Du är myndig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

So? Vad kan de göra? Du är myndig!

även man är myndig kan man få redigt med stryk av sina föräldrar och bli utkastad,dock borde hon flytta hemmifrån enligt mig och hon verkar smått efterbliven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså ni fattar inte mina föräldrar kommer från en annan kultur. de är inte som svenska föräldrar som förstår. dom skulle aldrig förlåta mig. och jag måste bo hos dem för att kunna ha råd med operationen o allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

och hon verkar smått efterbliven.

det där var inte snällt [chocked]


   
SvaraCitera