Aviseringar
Rensa alla

Skönhetsoperationer


vanligtjej: Ja

Känner 2 personer som opererade in sina utåtstående öron. Tycker absolut inte det är något fel med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man vill ändra sitt utseende så får man väl det? Varför ska en del som är fittiga och håller på att säga att det är onaturligt när vi bygger städer och massa annat skit som inte andra apor gör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
såvida man inte ser ut som elefantmannen eller liknande så är det inte ok, man bör hantera problem med sin självbild på annat vis

hm ja alla har ju sina åsikter, men ibland finns det inget annat sätt att hantera sin självbild :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
Om man vill ändra sitt utseende så får man väl det? Varför ska en del som är fittiga och håller på att säga att det är onaturligt när vi bygger städer och massa annat skit som inte andra apor gör?

sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Ja, men ser inte ett stort behov av det. Möjligtvis om man är överviktig och gått ned mycket i vikt och har massa överskottsfett så kan jag förstå men annars så är det ganska meningslöst

nja, det handlar om ens självbild och hur den personen ska göra för att förbättra den (tycker jag). Ok, om en har lite fett är det väl att träna bort det bara, kanske överdrivet med en skönhetsoperation då.. men sidor som t.ex. näsan går ej att göra något åt än att operera, och det är ju viktigast att man själv vet hur man vill se ut, dvs inte hur resten av världen vill att man ska se ut!

förstod vad du menade annars 🙂


   
SvaraCitera
reben

ja fast de t är ju tråkigt att folk vill göra dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man träna bort överskottsfett?

vanligtjej:

Ok, om en har lite fett är det väl att träna bort det bara, kanske överdrivet med en skönhetsoperation då.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Kan man träna bort överskottsfett?

Jaha du mena så, ursäkta mig. Det är helt klart okej att operera bort överskottsfett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
ja fast de t är ju tråkigt att folk vill göra dom

men ja typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanligtjej: hm ja alla har ju sina åsikter, men ibland finns det inget annat sätt att hantera sin självbild :p

Det finns alltid andra vis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanligtjej: Ja


   
SvaraCitera