Aviseringar
Rensa alla

Skönhetsoperera dig


Ämnesstartare

Har du planer på att skönhetsoperera dig, och isåfall vad för nått?
Och varför? [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Min röv, den är inte tillräckligt manlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, det vore inte fair emot resten av mänskligheten. Att höja en ribba som redan nu är alldeles för hög.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brösten,håller på att lägga undan pengar till det.
Varför?För dom är fula,men sen insåg jag att om jag ändå inte vill leva så behöver jag inte spara några pengar till d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera

Nej.
När jag var yngre var jag helt inställd på att en dag operera näsan, men nu har jag kommit fram till att den är ganska normal. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärnan [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Att höja en ribba som redan nu är alldeles för hög.

[bigsmile]

Tözen:

Brösten,håller på att lägga undan pengar till det.
Varför?För dom är fula,men sen insåg jag att om jag ändå inte vill leva så behöver jag inte spara några pengar till d.

Haha, tänker likadant. Vill också operera brösten, samt näsan (detta vill och ska jag mest), men även fylla läpparna lite. Men näsan är det viktigaste. Geez, känner mig som en såndär ytlig bimbo när jag skriver detta. Men, har man dålig självkänsla så har man. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Haha, tänker likadant. Vill också operera brösten, samt näsan (detta vill och ska jag mest), men även fylla läpparna lite. Men näsan är det viktigaste. Geez, känner mig som en såndär ytlig bimbo när jag skriver detta. Men, har man dålig självkänsla så har man.

samma,fylla överläppen ialf,kostar väl några tusen?ialf myyyycke mindre än att fixa brösten. utseende ger självkänsla,så är d bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

men nu har jag kommit fram till att den är ganska normal

Bra det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Kommer inte ens på fråga. Skulle känna mig falsk och oärlig. Mitt utseende kommer från gener och det tycker jag är küült [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

samma,fylla överläppen ialf,kostar väl några tusen?ialf myyyycke mindre än att fixa brösten. utseende ger självkänsla,så är d bara.

Jo, man kan ju fylla med t.ex restylane eller vad det heter, som håller i några månader. Det är ju det bästa, ifall det blir fail så behöver man ju bara stå ut ett par månader.
Ja, det är ju så. Men fan att det ska vara så dyrt, vill vinna på lotto eller något. Typ ~120 000 lär mina skönhetsoperationer gå på. :S


   
SvaraCitera

Nej, är skitsnygg redan.


   
SvaraCitera