Aviseringar
Rensa alla

Skönt semesterställe


Ämnesstartare

Hallå forumiter!

Nu är det så, att i höst, säg September-November, utan bestämda datum eller så, så ska jag och några gamla polare sticka utomlands. På något hörn har jag fått ansvaret att komma på något bra ställe att åka till som inte heller är allt för dyrt.

Så då undrar jag, om någon känner till något land/ställe/stad där det garanterat inte blir obehagligt kallt under de perioderna, samt att det är ganska laidback och ja, skönt. Därmed inte sagt att det ska vara mitt ute i bushen, utan gärna ett lite ovanligt ställe och ingen spikad ungdomssemesterort. Jag själv hade gärna åkt till Perth, men jag tror inte resterande har samma förmåga att lägga undan pengar, så, ja om någon känner att dom sitter på något förslag är det bara att slänga fram det, vore tacksamt!:)

Budget skulle kunna ligga på runt 5000 per skalle, inräknat flyg och hotell på minst 4 nätter.

P.S. Den som vågar trycka ur sig Agia napa, Alanya eller något sådant, lär inte få sin röst uppmärksammad.


   
Citera
Ämnesstartare

Glömde säga att klubblivet ska finnas där, men det behöver inte vara ett överväldigande, enormt utbud.


   
SvaraCitera

Smörgåsmannen:

P.S. Den som vågar trycka ur sig Agia napa, Alanya eller något sådant, lär inte få sin röst uppmärksammad.

Varför inte? Var själv i Ayia Napa sommaren 2009, det var awesome. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför inte? Var själv i Ayia Napa sommaren 2009, det var awesome.

Det känns för vanligt, för utnött. när jag åker till en plats, då vill jag gärna se landet, inte en hel vidd med aspackade svenskar.


   
SvaraCitera

Smörgåsmannen:

Det känns för vanligt, för utnött. när jag åker till en plats, då vill jag gärna se landet, inte en hel vidd med aspackade svenskar.

Okeey, Så vad sägs om Sydamerika? Vandra i Amazonas, leva bland vilda djur och infödingar? [y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Okeey, Så vad sägs om Sydamerika? Vandra i Amazonas, leva bland vilda djur och infödingar?

Det överskrider nog budgeten ganska kraftigt 😉

Fast jag har hört att festerna där ute i Amazonas ska vara något i en klass för sig.


   
SvaraCitera

örnnästet


   
SvaraCitera

Ibiza
Nice
Rom
Aten
Bukarest
Bristol
Dublin


   
SvaraCitera