Aviseringar
Rensa alla

Skohjälp!



   
SvaraCitera

Dekadent:

Tänker mig något liknande detta

Snygga, gillar färgerna [bigsmile]

Hittade ​dessa med som inte kostar lika mycket som Air Jordan, över 2000kr för sneakers är för dyrt, de blir sunkiga för snabbt, iaf mina [crazy]


   
SvaraCitera

AndyH:

Snygga, gillar färgerna

[blush]

AndyH:

Hittade ​dessa med som inte kostar lika mycket som Air Jordan, över 2000kr för sneakers är för dyrt, de blir sunkiga för snabbt, iaf mina

Mjo, de är assnygga en vecka, sen snygga i några månader och sen går det utför. Sägs att nike cortez är bästa skorna för clown walking också så är fett frestad att köpa. [blush]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Dessa badboys. 😉 Fast vita. Billiga så du har råd med andra skor också!

Fan dom var ju snygga, gjorde dom så ​här

Är ju lite av en nörd så tänkte mig att det skulle vara coolt med mitt namn jag brukar använda i spel på skon [rolleyes]

Hur mycket kostar dom? Ser inte att det står någonstans.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Fan dom var ju snygga, gjorde dom så ​här

Oh sexy. [surprised][blush]

Speltidning:

Är ju lite av en nörd så tänkte mig att det skulle vara coolt med mitt namn jag brukar använda i spel på skon

[love]

Speltidning:

Hur mycket kostar dom? Ser inte att det står någonstans.

1040 spänn, så ganska dyrt om man bara tänker skor, men bra pris för de skorna enligt mig.


   
SvaraCitera

Dekadent:

1040 spänn, så ganska dyrt om man bara tänker skor, men bra pris för de skorna enligt mig.

Inte så farligt, ungefär det jag har betalat för alla mina skor. Köper nya väldigt sällan så kan ju lika gärna kosta på mig lite när jag väl köper några.

Nu har jag fått beslutsångest, kan inte bestämma mig för hur jag vill ha dom.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Nu har jag fått beslutsångest, kan inte bestämma mig för hur jag vill ha dom.

Eller hur. 🙁 Tyckte att det var svårt att hitta en fräsch design, man vill inte att de ska osa -90tal liksom. [blush] Borde finnas mer klara färger osv, men är ganska nöjd med min design, grönvita var fett inne förut och nu börjar det säljas mer blåvita, men rödvita ser man inte så ofta. [blush]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Borde finnas mer klara färger osv, men är ganska nöjd med min design, grönvita var fett inne förut och nu börjar det säljas mer blåvita, men rödvita ser man inte så ofta. [blush]

Jag har ingen aning om vad som är inne eller ute, tycker bara inte om att ha en massa olika färger på mina skor. Kan se bra ut på andra men skulle inte vilja ha några färggranna på mig själv.

Dekadent:

Eller hur. 🙁 Tyckte att det var svårt att hitta en fräsch design, man vill inte att de ska osa -90tal liksom.

Just nu försöker jag bestämma mig för vilka av dessa jag tycker är snyggast. När jag äntligen har bestämt mig så kommer jag säkert komma på en ny design[tired]

Image


   
SvaraCitera

Tror nästan jag tycker om dom grå/svarta lite mer, inte så glansiga...


   
SvaraCitera

Speltidning:

Tror nästan jag tycker om dom grå/svarta lite mer, inte så glansiga...

De vitsvarta är absolut finare enligt mig. De andra skulle jag nog inte ens ha på mig. [n]


   
SvaraCitera

Dekadent:

De vitsvarta är absolut finare enligt mig. De andra skulle jag nog inte ens ha på mig. [n]

Jag vet inte om det skulle se så bra ut med sådana där glansiga skor eftersom jag alltid har blå jeans och typ lång grå tröja på mig.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jag vet inte om det skulle se så bra ut med sådana där glansiga skor eftersom jag alltid har blå jeans och typ lång grå tröja på mig.

Då skulle jag inte köpa dyra skor om jag var du. [no-no]


   
SvaraCitera

Dekadent:

Då skulle jag inte köpa dyra skor om jag var du. [no-no]

Varför inte? Jag klär mig ju inte som en uteliggare eller något sånt... Även om det kanske låter som så.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Varför inte? Jag klär mig ju inte som en uteliggare eller något sånt... Även om det kanske låter som så.

Köp ett par fett flashiga skor som livar upp hela dig. [wink]


   
SvaraCitera

Fan jag borde aldrig ha sett den här tråden. Nu sitter jag här 2:08 som vanligt fast att jag borde gå upp 8.


   
SvaraCitera