Forumet - Skol Bastun

Skol Bastun

744 1 7
Skolan har ju två omklädningsrum ett för killar och det andra för tjejer...
Vad hade du tyckt om det kommit nån från den andra sidan utan att du vetat det. (T.ex du är kille och kommer naken ut duschen helt plötsligt springer det in en tjej)

Vad hade du gjort?...
Tyvärr så har jag erfarenhet av killar i tjejernas omklädningsrum, man blir obekväm och arg. Tar sedan upp det med lärarna, som själva blir förbluffade över det respektlösa faktumet. Men man visste ju visserligen om att de var där, då det var personer som inte hade lektion samtidigt som en själv, så alla kom dit ungefär samtidigt. 

HiddenMe: Tyvärr så har jag erfarenhet av killar i tjejernas omklädningsrum, man blir obekväm och arg. Tar sedan upp det med lärarna, som själva blir förbluffade över det respektlösa faktumet. Men man visste ju visserligen om att de var där, då det var personer som inte hade lektion samtidigt som en själv, så alla kom dit ungefär samtidigt. 
Vad gjorde killarna när de kom in?

Spana också in:

Om en påklädd eller naken tjej plötsligt skulle dyka upp i killarnas omklädningsrum och jag står där helnäck så är väl nästan utgångsläget förutbestämt. Antingen säger hon "hoppsan, förlåt" och vänder och går ut på direkten. Eller så tycker hon situationen är spännande och inledningsvis sätter sig ner och snackar med mig. Efter en stund mysigt snack så kanske hon sätter sig i mitt knä och... Mycket glad ... Cool