Aviseringar
Rensa alla

Skol Bastun


Ämnesstartare

Skolan har ju två omklädningsrum ett för killar och det andra för tjejer...
Vad hade du tyckt om det kommit nån från den andra sidan utan att du vetat det. (T.ex du är kille och kommer naken ut duschen helt plötsligt springer det in en tjej)

Vad hade du gjort?...


   
Citera
Ämnesstartare

Jag skulle nog välja mellan alternativ 2 och 3. Det hade inte stört mig så mycket det hade nog varit kul.
Kanske eventuell bånge


   
SvaraCitera

Tyvärr så har jag erfarenhet av killar i tjejernas omklädningsrum, man blir obekväm och arg. Tar sedan upp det med lärarna, som själva blir förbluffade över det respektlösa faktumet. Men man visste ju visserligen om att de var där, då det var personer som inte hade lektion samtidigt som en själv, så alla kom dit ungefär samtidigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:
Tyvärr så har jag erfarenhet av killar i tjejernas omklädningsrum, man blir obekväm och arg. Tar sedan upp det med lärarna, som själva blir förbluffade över det respektlösa faktumet. Men man visste ju visserligen om att de var där, då det var personer som inte hade lektion samtidigt som en själv, så alla kom dit ungefär samtidigt. 

Vad gjorde killarna när de kom in?


   
SvaraCitera

Väntade på att deras tjejer skulle bli klara, så de gjorde ju inget fel utöver att de var där de inte skulle. Det är ju i alla fall något positivt med det hela. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om en påklädd eller naken tjej plötsligt skulle dyka upp i killarnas omklädningsrum och jag står där helnäck så är väl nästan utgångsläget förutbestämt. Antingen säger hon "hoppsan, förlåt" och vänder och går ut på direkten. Eller så tycker hon situationen är spännande och inledningsvis sätter sig ner och snackar med mig. Efter en stund mysigt snack så kanske hon sätter sig i mitt knä och... Mycket glad ... Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter relevant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För ett tags sen frågade jag.om jag fick komma men hon ville väl int.  Fast jag var ju naken och det blir väl mest pinsamt


   
SvaraCitera
EMD F7

Vi hade klassresa till en vattenpark i slutet av femman. Jag gick in i turkisk bastu och där var några flickor av min klass. En av dom berettade mej efteråt att: "jag såg din kuk". Jag var 12 vid den tiden och kuken hade börjat växa och fick hår.. 


   
SvaraCitera