Aviseringar
Rensa alla

Skol problem!!


Föreslår att du slutar förolämpa folk över någonting som du har hört om dem. Föreslår också att du lär dig att en bra lösning på att personer skadar en är att polisanmäla dessa personer, inte att i efterhand skada dessa personer. Antar att det är skitsvårt att fatta om man är 14, men att begå allvarligare brott som en respons på att någon begår ett brott är dumt. Riktigt dumt.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Antar att det är skitsvårt att fatta om man är 14, men att begå allvarligare brott som en respons på att någon begår ett brott är dumt. Riktigt dumt.

Helt OT, men kom att tänka på en sak som farsan sa (som är polis).

"jag slog han, för att han slog mig först!"


   
SvaraCitera

Crypto:

snacka med dina föräldrar och med skolan om det.


   
SvaraCitera

tradet:

Helt OT, men kom att tänka på en sak som farsan sa (som är polis)."jag slog han, för att han slog mig först!"

Tja, om man slår någon direkt efter att dem slagit en så kan man väl komma undan med det som nödvärn. Att söka upp någon för att skada den långt senare är ju... ja, inte nödvärn.


   
SvaraCitera

Jag vet inte om du är allvarlig men,
men prata i så fall med någon vuxen om det.

chelc:

gangbanga

chelc:

massakrera

Jag vet inte riktigt om du verkligen har förstått vad de här orden betyder. [rolleyes]

chelc:

ett invandrar gäng och gå emot dem, vapen involverade.

VÅLD LÖSER ALDRIG VÅLD.

Är du ens säker på att de är rasister? Det kanske inte ens är sant, bara ett dumt rykte. Försök att använda dina ord innan du böjar attackera nästa gång, du kan visa var du tycker utan att behöva bli våldsam.

chelc:

Jag fick några hårda slag och fick bara in ett slag mot någons huvud sen deckade jag.

Fy fan [sad] Hoppas det löser sig och säg till rektorn om lärarna inte fattar.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Tja, om man slår någon direkt efter att dem slagit en så kan man väl komma undan med det som nödvärn. Att söka upp någon för att skada den långt senare är ju... ja, inte nödvärn.

Jojo. Fast det beror helt på t.ex. flyktmöjligheter, provokation (synd med så är det), hur hårt slagen är och tidigare erfarenhet med polisen.

Men i grunden så kommer man undan med nödvärn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är över nu [y]

Men käken gick ur led och dom fick sig en omgång (stolt) [cool]


   
SvaraCitera

chelc:

så jag gick upp till dom såklart och kallade dom ''fitt jävlar'' ''jävla rassar''

Hoppas du trollar.. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, hurså?


   
SvaraCitera

För att är man stolt över att man har slagits med någon är man fan inte riktigt riktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är stolt för att jag lyckades ta mig ur denna situationen [cool] I Own [bigcheers]


   
SvaraCitera

chelc:

Jag är stolt för att jag lyckades ta mig ur denna situationen

Jag undrar vad som händer härnäst, om du fortsätter så här.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag undrar vad som händer härnäst, om du fortsätter så här..

Kommer väll säga fel sak till fel person och då är det väl ännu svårare att ta sig "ur" det! [confused]


   
SvaraCitera

Jag älskar sånna här människor. Dom tror allt kan lösas med våld.

Ljus är den enda kraften man kan lite på. Därför använder jag Surefire vid möten med begåvningsreserven!


   
SvaraCitera

jojjnes:

Kommer väll säga fel sak till fel person och då är det väl ännu svårare att ta sig "ur" det! [confused]

Han kommer att få betydligt fler problem än så.


   
SvaraCitera