Aviseringar
Rensa alla

Skola i att interagera med andra personer


Ämnesstartare

Här lär ni mig hur en levande människovarelse fungerar och sådär
Jag är en vanlig människa, heja jorden, inspektera mig inte närmare


   
Citera
Ämnesstartare

ska jag vara ärlig så handlar det mest om vad fan jag skall skriva till folk på nätdejtingsidor, jag har totalt hjärnstillestånd och kommer inte längre än "Hej"


   
SvaraCitera

"Hej, gillar din profilbild"... denna tråd kan även vara nyttig för mig.


   
SvaraCitera

Ställ frågor om intressen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: Ställ frågor om intressen.

Det känns lite torrt och "måste hitta något att skriva om så tar något uppenbart" osv.


   
SvaraCitera

Morgonstjärna: ska jag vara ärlig så handlar det mest om vad fan jag skall skriva till folk på nätdejtingsido

What would barney stinson do?


   
SvaraCitera

Morgonstjärna:

Det känns lite torrt och "måste hitta något att skriva om så tar något uppenbart" osv.

Ja de är de men man måste ju försöka för att komma någon vart, Alla är inte vara lysande på att konversera målande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox: What would barney stinson do?

Är inte obrydd nog om andras väl för att agera som ett arsle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ja de är de men man måste ju försöka för att komma någon vart, Alla är inte vara lysande på att konversera målande.

Har en allt eller inget attityd om det mesta, är jag inte fantastisk så avstår jag


   
SvaraCitera

Morgonstjärna: Är inte obrydd nog om andras väl för att agera som ett arsle

He gets the job done mate
Ren och skär fantasi är det ju. annars kan du testa att agera som han i 50 shades of grey (heter han grey?)
antar att det är tjejer du försöker ta kontakt med? eller både ock?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox: Ren och skär fantasi är det ju. annars kan du testa att agera som han i 50 shades of grey (heter han grey?)

Som de flesta andra av mitt genus är jag inte närmare bekant med materialet annat än rykten

Pappbox: antar att det är tjejer du försöker ta kontakt med? eller både ock?

Ja, det är damer


   
SvaraCitera

Morgonstjärna: Som de flesta andra av mitt genus är jag inte närmare bekant med materialet annat än rykten

Get to reading, de verkar ju älska skiten så det måste ju vara framgång i att modellera sig till det idealet

Morgonstjärna: Ja, det är damer

Skall jag sätta på Mission impossible temat för att du ska få in känslan i vad du gör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox: Get to reading, de verkar ju älska skiten så det måste ju vara framgång i att modellera sig till det idealet

Föreställer mig vårdat sliskig med en sadistisk ådra, osäker på om jag kan anamma den karkatären

Pappbox: Skall jag sätta på Mission impossible temat för att du ska få in känslan i vad du gör?

Nä, det är nog överflödigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv något som sticker ut från mängden lite!


   
SvaraCitera

Morgonstjärna: Föreställer mig vårdat sliskig med en sadistisk ådra, osäker på om jag kan anamma den karkatären

Christian is tall, lean yet muscular, and broad-shouldered, with dark copper-colored hair and intense, bright gray eyes. He keeps in shape by kickboxing and running. As quoted by Anastasia, "He is not merely good looking - he is the epitome of male beauty, breathtaking."
Google is my friend, hittade denna beskrivning av honom så get cracking
han är VD för ett företag också + säkerligen ägare eftersom det bär hans namn så du kanske ska jobba på din förmögenhet likväl.

En annan populär karaktär som tjejer verkar gilla är Jax i sons of anarchy, så om du tycker det är för svårt att bli rik och allt som Grey är så kan du alltid övertala farsan att starta en MC klubb och sen dö så du får ärva den.

Säkert att du inte vill ha lite motiverande musik?


   
SvaraCitera