Aviseringar
Rensa alla

skola på måndag (imon blir de juuuuuuuuu)


Ämnesstartare

gud va tråkigt.
de blir tre nya saker också [sad] hemkunskap, språk (valde spanska) och så får vi datorer..

min morsa säger att jag måste lägga mig klockan 11 bara för de gick så dåligt i 5an [mad][mad] men om jag sover så länge så kommer jag ju få as mycket huvudvärk.. det är 7 timar, alldeles för mycket! Jag kan verkligen inte sova mycket då får jag jätte huvudvärk hela dagen och det är inte kul [sad]

jag kommer inte klara 6an [sad][sad][sad][sad]
vill inte gå om men vill inte bli nån tönt som pluggar heller [sad]
tillbaka till mitt normala liv [bigsmile]
då märker ingen om jag inte äter [bigsmile]
de är det enda som är bra med skolan [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Hahahahaha[cool]


   
SvaraCitera

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hahahahaha

tråkigt [sad]
och det tråkigaste är att jag har lovat min kompis att jag inte får skolka... fast det är bara bra för mig själv endå


   
SvaraCitera

vetinte1999:

och det tråkigaste är att jag har lovat min kompis att jag inte får skolka...

Du är bara 12.. Börjar du 7:an? Skolka på du! Du kan lätt ta in all "kunskap" sista året i 9:an! [y]

Fast det är olagligt att skolka i grundskolan, har aldrig hört talas om någon som blivit polisanmäld pga det dock.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du är bara 12.. Börjar du 7:an? Skolka på du! Du kan lätt ta in all "kunskap" sista året i 9:an![y]

ne vill inte

S3ON:

Fast det är olagligt att skolka i grundskolan, har aldrig hört talas om någon som blivit polisanmäld pga det dock..[crazy]

olagligt ? HAHAHAHAHAHAHHA


   
SvaraCitera

S3ON:

ast det är olagligt att skolka i grundskolan, har aldrig hört talas om någon som blivit polisanmäld pga det dock.. [crazy]

man är ju inte straffmyndig i den åldern, men pågår skolket länge/i tillräckligt stor utsträckning blir föräldrarna skyldiga att betala vite för varje dag barnet inte går i skolan. Tror det ligger på 1000 kr per förälder och dag. För att motivera föräldrarna att få sina barn att gå i skolan.


   
SvaraCitera

vetinte1999:

olagligt ? HAHAHAHAHAHAHHA

Visste du inte de? [surprised] Der är skolplikt eller vad fan det heter i grundskolan. [party]


   
SvaraCitera

Du fick mig att tänka på en låt, inte för att det är min sorts musiksmak men men..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Visste du inte de?[surprised] Der är skolplikt eller vad fan det heter i grundskolan.[party]

jaha den skiten ..


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

För att motivera föräldrarna att få sina barn att gå i skolan.

Aldrig hört talats om att någon råkat ut för detta.. Inte ens jag.. Var fan borta halva 7:an, hela 8:an & hela 9:an.. [blush]


   
SvaraCitera

S3ON:

Aldrig hört talats om att någon råkat ut för detta.. Inte ens jag.. Var fan borta halva 7:an, hela 8:an & hela 9:an.. [blush]

ajabaja!!! Slapphänt skola du hade i så fall. Hölls aldrig någon evk?


   
SvaraCitera

Jaha, Jag klarade av hela grundskolan utan att plugga något inför prov och annat, gjorde högst 10 läxor. Men skulle inte rekommendera det, bli plugghästen!


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

ajabaja!!! Slapphänt skola du hade i så fall. Hölls aldrig någon evk?

De var schyssta som fan, hade en förjävla skön lärare i SO, kom dit och gjorde 1 enda prov i samhällskunskap, sedan gav han mig VG i alla 4 ämnen.. [party]

Ah juste, lyckades med ett MVG i träslöjd också.. Så, japp hade iaf 80p när jag slutade 9:an! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stereotyp:

Jaha, Jag klarade av hela grundskolan utan att plugga något inför prov och annat, gjorde högst 10 läxor. Men skulle inte rekommendera det, bli plugghästen!

jag kan ju bli plugghästen som inte måste berätta allt för alla.. men har ingen lust, vet inte varför men innan har jag alltid vart bland dom bästa i skolan men sen jag börja 5an har jag vart bland dom sämsta som aldrig pluggar eller gör läxor


   
SvaraCitera