Aviseringar
Rensa alla

skola på måndag (imon blir de juuuuuuuuu)


S3ON:

Ah juste, lyckades med ett MVG i träslöjd också.. Så, japp hade iaf 80p när jag slutade 9:an! [cute]

[bigsmile]
Men det är skillnad på att hjälpa och att stjälpa. Även fast du uppfattade dem som schyssta då.


   
SvaraCitera

vetinte1999:

Jag kan verkligen inte sova mycket då får jag jätte huvudvärk hela dagen och det är inte kul [sad]

då tror jag något är lite fel i din kropp sötan för i din ålder bör man sova 9-11 timmar eftersom kroppen utvecklas så.


   
SvaraCitera

vetinte1999:

jag kan ju bli plugghästen som inte måste berätta allt för alla.. men har ingen lust, vet inte varför men innan har jag alltid vart bland dom bästa i skolan men sen jag börja 5an har jag vart bland dom sämsta som aldrig pluggar eller gör läxor

Plugga så mycket som du orkar bara, behöver inte överdriva. Inte roligt o hamna efter sen, Men bara man lyssnar på lektionerna så äre rätt så lungt, jag slutade 9an med en del VG och G.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

då tror jag något är lite fel i din kropp sötan för i din ålder bör man sova 9-11 timmar eftersom kroppen utvecklas så.

nee.. men om jag lägger mig för tidigt brukar jag endå vakna flera gånger på natten.. jag kan verkligen inte soovaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stereotyp:

Plugga så mycket som du orkar bara, behöver inte överdriva. Inte roligt o hamna efter sen, Men bara man lyssnar på lektionerna så äre rätt så lungt, jag slutade 9an med en del VG och G.

men om jag lyssnar på lektioner så skrattar mina kompisar åt mig


   
SvaraCitera

vetinte1999:

nee.. men om jag lägger mig för tidigt brukar jag endå vakna flera gånger på natten.. jag kan verkligen inte soovaa

det är nog för att din kropp inte är van.

vetinte1999:

men om jag lyssnar på lektioner så skrattar mina kompisar åt mig

vad är det för knäppa kompisar?!


   
SvaraCitera

men åh ofta du e troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

det är nog för att din kropp inte är van.

men det går inte att vänja den.. för om jag sover för mycket flera nätter mår jag jätte dåligt, huvudvärk, mår illa osv..

Postorderhoran:

vad är det för knäppa kompisar?!

sånna som tkr det är töntigt att bry sig om framtiden antagligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakalaka:

men åh ofta du e troll

a, men det är hemligt


   
SvaraCitera

vetinte1999:

a, men det är hemligt

vem är du babe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakalaka:

vem är du babe

ett troll


   
SvaraCitera

vems


   
SvaraCitera

i go for troll


   
SvaraCitera

jag vet vem


   
SvaraCitera

kakalaka:

vems

Det fanns en medlem för ett par år sedan som hade ungefär samma profilbild, lite emo-stil hade hon. Kommer inte på namnet men. Det lär ju inte va hon iallfall men. [crazy]


   
SvaraCitera