Aviseringar
Rensa alla

skolan bryter mot lagen?


jävla hora läraren är[shake] du borde spottat på henne och sen sparkat bort spottet om hon inte gillade det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag tycker att din lärare skulle spottat på dig.

Rakt av!


   
SvaraCitera

Cool du är som spottar i matsalen.


   
SvaraCitera

Klart att läraren gjorde fel. Det hon skulle ha gjort istället var att spotta i din mat och sedan tvinga dig att äta upp den. Skulle du ändå gnälla så hade hon ju kunnat torka upp lite med sin skosula i din tallrik


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jävla hora läraren är[shake] du borde spottat på henne och sen sparkat bort spottet om hon inte gillade det

haha aa men det finns juh ändå gränser [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beverly Hills:

Skulle också ha vägrat ge någon mat som spottade på mitt golv.

fast det va inte på hennes golv och inte hennes mat[wink]


   
SvaraCitera

lol nej hon kan inte vägra ge dej mat -.-


   
SvaraCitera

adiiish:

BRIS (barnens rätt i samhället)

Japp, barn har rätt att spotta överallt.. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Japp, barn har rätt att spotta överallt.. [confused]

jag tror du missförstog min fråga[no-no]


   
SvaraCitera

adiiish:

jag tror du missförstog min fråga

Varför bryr du dig? Okay du fick ingen mat idag för att du spottade. Whatever.. Gör inte samma misstag imån! [smile]


   
SvaraCitera

går du i grundskolan är de skyldiga att ge dig mat, ja. du borde anmäla till barnombudsmannen eller något (nämn inget om att du spottade på golvet dock)

gymnasieskolan tror jag dock inte är skyldiga att göra det rent juridiskt eftersom att den är frivillig och ofta privat etc, men jag vet inte.

och orka bry sig om att någon spottar på golvet, inte så någon går runt barfota där inne vilket fall[y]


   
SvaraCitera

Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför bryr du dig? Okay du fick ingen mat idag för att du spottade. Whatever.. Gör inte samma misstag imån! [smile]

jo men nu är det så att jag vill att skolan ska få så mkt klagomål och skit som möjligt iallafal så den dära läraren får så mkt skit som möjligt. jag bryr mig inte så mycket om just maten utan kul att jävlas med skolan eftersom skolan jävlas med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

går du i grundskolan är de skyldiga att ge dig mat, ja. du borde anmäla till barnombudsmannen eller något (nämn inget om att du spottade på golvet dock)

gymnasieskolan tror jag dock inte är skyldiga att göra det rent juridiskt eftersom att den är frivillig och ofta privat etc, men jag vet inte.

haha tack för tipsen det uppskattas[party]


   
SvaraCitera