Aviseringar
Rensa alla

Skolan


Ämnesstartare

Skolan är så jävla tråkig så det inte finns:( jag går i 6:an börjar 7:an och jag är lixom bra på csgo minna betyg är ju mellan e och b men ändå det är tråkigt. Men jag är ju legendary eagle på csgo 3 ranker under den bästa och typ lixom vill satsa på det.. jag vet att jag låter som en jävla idiot men... vill se vad ni tycker.


   
Citera

Chansen att du lyckas försörja dig på CSGO är minimal. Skolan kanske suger men det är i alla fall ett säkert kort.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Chansen att du lyckas försörja dig på CSGO är minimal. Skolan kanske suger men det är i alla fall ett säkert kort.

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera

Icke!


   
SvaraCitera

Det finns ju inte så jätte många "proffs-lag" och om du verkligen vill satsa borde du nog börja nu! Finns ju kids som är 9 år som är global! För att bli den bäste så måste du lägga all kraft på cs... när du går ur nian får du hoppa av skolan och spela hela dagarna, men när du spelar måste du vara seriös och faktiskt försöka få ihop ett lag som värkligen vill gå långt... efter för ni köra turneringar, pracca varje dag och värkligen inte ge upp! Det kanske känns jobbigt men det är det som krävs för att komma till toppen! 

(OBS jag stödjer inte att du satsar) det är bara om du värkligen känner fört! Som en kommentar ovanför så är ju skolan alltid ett säkert kort. Det är inte csgo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cs go är inget jobb du får inte betalt för att spela du får betalt av att vinna esport  skolan leder till jobb om du försöker iallafall som ger ut per månad och då kan du flytta utomlands om du vill det 


   
SvaraCitera

Det e ju lixom inte du som behöver göra ngt egentligen! "Världen" har ju kommit på hur man räknar grejer å sånt. Du behöver bara lära dig! 


   
SvaraCitera

its_just_me:
Det e ju lixom inte du som behöver göra ngt egentligen! "Världen" har ju kommit på hur man räknar grejer å sånt. Du behöver bara lära dig!