Aviseringar
Rensa alla

Skolans mat..


Vi har det ännu värre. Vi äter fryst mat från ett thailändskt företag.


   
SvaraCitera

hjärtis: fast det är dock inga historier. När vi visade mattanterna masken i maten så sa de att det bara var positivt-och tecken på ekologisk mat..

Dra den om rödluvan när du ändå håller påCool

Aronssonjudas: Vi äter fryst mat

Har den varit fryst? Nej huga vad hemskt, du menar sånt som troligen dina föräldrar lagar åt dig varje dag?


   
SvaraCitera

aristoteles:
Har den varit fryst? Nej huga vad hemskt, du menar sånt som troligen dina föräldrar lagar åt dig varje dag?

Loool


   
SvaraCitera

Vi har annanaser som smakar brännvin och platpotatisar


   
SvaraCitera

vår man tror jag kostar 7kr styck men ändå smakar den värre än mitt rövhål, äter aldrig i skolan


   
SvaraCitera

zxcvbnm: vår man tror jag kostar 7kr styck men ändå smakar den värre än mitt rövhål, äter aldrig i skolan

Barn kommer alltid klaga på skolans mat, det är en naturlag.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Barn kommer alltid klaga på skolans mat, det är en naturlag.

Om de är missnöjda och vet att maten inte blir bättre av att gnälla som snorungar, varför tusan fortsätter de då?


   
SvaraCitera
soviet

många skolor har riktigt dålig kvalité på maten och det är inte konstigt att eleverna klagar. tycker man borde lyssna på dem istället. minns att när jag gick i högstadiet så skippade man oftast lunchen bara för att den var så äcklig. speciellt de vegetariska alternativen. började sedan gymnasiet där de hade bra mat och ingen klagade. alla åt. 


   
SvaraCitera

Pundarjävel: Om de är missnöjda och vet att maten inte blir bättre av att gnälla som snorungar, varför tusan fortsätter de då?

För att det är en övergående fas, vi alla går i skolan en begränsad tid. Hade jag gått i skolan idag hade jag kanske inte gnällt längre, men den rollen har tagits över av nya barn som inte gnällt färdigt ännuGlad


   
SvaraCitera

Nu har jag iof sig slutat skolan men när jag gick i skolan så lagades all mat lokalt och jag tyckte den mestadels var helt ok. Visst hände det att den ibland rejält osmaklig men det tror jag berodde på mina egna smaklökar. 


   
SvaraCitera
Yaren

I torsdags var jag ledig men jag gick till skolan bara för att äta mat. 😀 


   
SvaraCitera