Aviseringar
Rensa alla

Skolavslutningskläder


Ämnesstartare

Jag undrar vilka affärer i centrala Stockholm som säljer snygga klänningar och pumps som jag kan ha när jag slutar nian i juni. Tänkte att ni nollåttor kanske vet nåt bra ställe. Vill inte betala mer än 500 kr för nåt. [smile]


   
Citera

500kr totalt eller separat?


   
SvaraCitera

Varför just i centrala Sthlm? + du kan väl köpa på nätet


   
SvaraCitera

vad har du för stil???


   
SvaraCitera

kolla på nelly.com jag köper allt där, typ.


   
SvaraCitera

Om man gillar att leta runt + vill vara originell = köp secondhand

Jag hittade min studentklänning på myrorna för 100 spänn, jävligt fin och inte alls sliten.

Finns många secondhand på Söder tillexempel Myrorna, Stadsmissionen och Emmaus (bäst). Googla för address


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

500 kr för skor och 500 kr för klänning - 1000 kr totalt. Jag vill inte beställa för det är så jobbigt när det sitter fel och man måste betala massor för att skicka tillbaka. Vill ha en klänning så jag ser uppklädd ut och är inte rädd för att visa hud [wink]


   
SvaraCitera

galenbrud:

Jag vill inte beställa för det är så jobbigt när det sitter fel och man måste betala massor för att skicka tillbaka.

kostar inte att skicka tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

kostar inte att skicka tillbaka.

när jag skickade tillbaka till bubbleroom fick jag pengarna tillbaka för kläderna men fick ändå betala 40 kr [sad]


   
SvaraCitera

galenbrud:

när jag skickade tillbaka till bubbleroom fick jag pengarna tillbaka för kläderna men fick ändå betala 40 kr

Det beror på vilken sida det rör sig om.


   
SvaraCitera

galenbrud:

när jag skickade tillbaka till bubbleroom fick jag pengarna tillbaka för kläderna men fick ändå betala 40 kr

nelly brukar inte ta något. Men 40 spänn är det ju värt, tycker jag.


   
SvaraCitera