Aviseringar
Rensa alla

Skolflörten


Ämnesstartare

köttfärssås:

Ja, typ. Läser ni inga kurser tillsammans. Sätt dig nära honom och på så sätt locka honom att ta första steget.

tyvärr inte. jag går i tvåan, han i trean


   
SvaraCitera

petronellasss:

tyvärr inte. jag går i tvåan, han i trean

Sätt dig bredvid på bussen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Sätt dig bredvid på bussen

I will try... såvida jag inte...svimmar påväg in i bussen (a)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår precis hur du känner 🙂
Har också sån där ögonkontakt med en kille fast han går i min klass =/ Grejen är att det har varit så i över 1 halvår och jag börjar faktiskt tröttna på det 🙁

heleniisen's råd är smarta !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SarAaaBengtsson:

förstår precis hur du känner 🙂
Har också sån där ögonkontakt med en kille fast han går i min klass =/ Grejen är att det har varit så i över 1 halvår och jag börjar faktiskt tröttna på det 🙁

heleniisen's råd är smarta !!

hm, men du vet att du aldrig ska ge upp! 🙂 du har i alla fall det enklare då du kan prata med honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petronellasss:

hm, men du vet att du aldrig ska ge upp! 🙂 du har i alla fall det enklare då du kan prata med honom!

jag vet 🙂 Men jag är sjuukt blyg.. Jag blir helt skakis så fort han är i samma rum och det är han ju nästan hela tiden eftersom vi har lektioner med varandra =/ mina betyg är sänkts en hel del sen dess och folk undrar varför, Kan ju inte direkt berätta det [sad]
För mig själv är det nog bättre att ge upp det, Men de är svårt [sad]


   
SvaraCitera

petronellasss:

I will try... såvida jag inte...svimmar påväg in i bussen (a)

Hoppas inte det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SarAaaBengtsson:

För mig själv är det nog bättre att ge upp det, Men de är svårt

ja, jag förstår det! men det kanske är en början att börja prata med honom 🙂 jag menar... det lär ju inte leda till något om du inte visar du vill 🙂 go for it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Hoppas inte det

Jag har ju en viss förmåga att råka ut för sådana saker 🙂 i dessa situationer...


   
SvaraCitera

petronellasss:

Jag har ju en viss förmåga att råka ut för sådana saker 🙂 i dessa situationer...

Haha, oj.[blush]


   
SvaraCitera