Aviseringar
Rensa alla

Skolfoto i 9an


Ämnesstartare

Är det fler klasser som har eller ska ha utklädnad (staving?) i 9ans skolfoto? I skolan jag går så ska alla nior göra det, så har det varit sen skolan byggdes [shake] Några fler 9or som har måstat/ska göra det?


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, vi skulle vara pimps and hoes. Sicken tur att det ändrades i sista minuten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi hade det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våran klass skulle härma den dära tyska filmen ''vågen''. Jag trodde dock att alla hade glömt det, så jag var hel svart klädd.. det var några som hade vita skjortor (det är så dom har i filmen), men sen när det väl kom till fotograferingen, då hade ALLA utom jag vita skjortor. [sad] Plus att jag fick stå i mitten, och alla kom överens om att dom skulle bitchblicka mig också. [cry]


   
SvaraCitera

Min klass ville inte. Vi hade inte någon sammanhållning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig hört talas om filmen ens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Die welle heter den egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN...
1. Det heter spexfoto!
2. Varför vet typ INGEN vad spexfoto är för något längre?!

Jag var helt under uppattningen att alla visste vad spexoto innebar, och att de flesta också tog det.
Jag gjorde det iallafall både i nian och nu i trean. Askul! [cute]


   
SvaraCitera

sötnos:

Det heter spexfoto!


   
SvaraCitera

Vi var hippies.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi var inte utklädda. Fast en kille låg i gympalärarens knä. Det var spexigt och busigt tyckte alla utom jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, min skola jag gick på hade också så. Dock var jag den enda som stannade kvar när resten av min klass gick och tog den där fjantiga bilden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halva klassen klädde ut sig till "Före *namn på skolan*", halva "Efter *namn på skolan*" i nian.
De som var före hade på sig fräscha ljusa kläder och såg glada och pigga ut, de som var efter hade slitna grådaskiga kläder, trassligt hår och ringar under ögonen. På den sidan stod även ett skelett.

Var roligt förutom att jag hamnade i bråk med en översittartjej i klassen under fotograferingen. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

MEN...
1. Det heter spexfoto!
2. Varför vet typ INGEN vad spexfoto är för något längre?!

blev också irriterad D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Min klass ville inte. Vi hade inte någon sammanhållning.

haha, sådär var min klass också. Vi var väl sisådär 13 som var med på kortet, av 27.


   
SvaraCitera