Aviseringar
Rensa alla

Skolfoto i 9an


Ämnesstartare

sötnos:

1. Det heter spexfoto!

hos oss heter det ploj-


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

haha, sådär var min klass också. Vi var väl sisådär 13 som var med på kortet, av 27.

Tråkigt! Min klass bestod av 75% främlingsfientliga raggare. Vad var det för fel på din?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Tråkigt! Min klass bestod av 75% främlingsfientliga raggare. Vad var det för fel på din?

typ, alla som "blev över" hamnade där. Ingen sammanhållning, mycket grupperingar och allmänt "nä-jag-kan-inte-bjuda-på-mig-själv"-mentalitet hos de flesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi var utklädd till siencetister, kan bero på jag gick 9:an med sience som inriktning [no-no][no-no]


   
SvaraCitera
kachin

SKOJFOTO för bövelen!

3/4 av klassen var med
inte jag, tog sovmorron [cool]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

typ, alla som "blev över" hamnade där. Ingen sammanhållning, mycket grupperingar och allmänt "nä-jag-kan-inte-bjuda-på-mig-själv"-mentalitet hos de flesta.

Usch vad trist! Har du en bättre klass nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Usch vad trist! Har du en bättre klass nu?

[smile]
Märker att jag inte uppmärksamhetshorat nog med detta. Min klass suger till och från. 17 killar och jag, dom har just börjat inse att jag faktiskt är en person. Bra va [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dde va de sen skolan byggdes


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

[smile]
Märker att jag inte uppmärksamhetshorat nog med detta. Min klass suger till och från. 17 killar och jag, dom har just börjat inse att jag faktiskt är en person. Bra va [smile]

Uuuusch, tycker synd om dig. Vad går du för linje?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade det i nian ja, men var tydligen dum nog att tro att det var typ standard eller vafan.
Det var ganska nice, även fast jag inte hittade någon björnmundering[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Uuuusch, tycker synd om dig. Vad går du för linje?

Teknik. Men ettan var värst, nu har jag fått nog mkt skinn på näsan och blivit hårdnackad osv att jag ibland kan säga till dem när de beter sig som as, istället för att bara gråta hejdlöst. Det är en styrka. Och jag blir väldigt mycket starkare som person, intalar jag mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla var olika saker. Jag var tant[blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Teknik. Men ettan var värst, nu har jag fått nog mkt skinn på näsan och blivit hårdnackad osv att jag ibland kan säga till dem när de beter sig som as, istället för att bara gråta hejdlöst. Det är en styrka. Och jag blir väldigt mycket starkare som person, intalar jag mig.

Det är bra. Fortsätt så. Du vinner ju på det. Det är dom som är loosers.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Det är dom som är loosers.

ja, tyvärr är han som är taskigast även JÄVLIGT dum i huvudet och förstår inte ironi, någonstans. Han föreslog att klassen skulle ha bara kalsonger på klassfotot, jag var lite halvironisk och typ "fan va najs, klart vi ska!!!!!!" varpå han blev helt [tard] och sa "vi?"

Smarthetsgrad 0-10: 1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om den korkade hänger här i smyg: sjena krilleboi


   
SvaraCitera