Aviseringar
Rensa alla

Skolfoto spex


Cross - Killar klär ut sig till tjejer och tjejer klär ut sig till killar.


   
SvaraCitera

Andy_91:

va va ni då?

Min klass kunde inte samsas om ett tema.
Folk klädde ut sig till det de kände för, vissa inte alls, fjortisarna klädde ut sig till sig själva.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Min klass kunde inte samsas om ett tema.
Folk klädde ut sig till det de kände för, vissa inte alls, fjortisarna klädde ut sig till sig själva.

bättre o va fjortis än o inte kunna sammarbeta...


   
SvaraCitera

Andy_91:

bättre o va fjortis än o inte kunna sammarbeta...

Det tycker jag nog inte. Fjortisar samarbetar inte, de viker sig för grupptryck. There's a difference.


   
SvaraCitera

SB From Hell:

Jag och min kompis klädde ut oss till prostetuerade..

WailingBrothaCrusher:

Precis, Klädde ut er, hahahaha

Så sannt.


   
SvaraCitera

SB From Hell:

Jag och min kompis klädde ut oss till prostetuerade..[rolleyes]

pics plz[blush]


   
SvaraCitera

Care_for_me:

Kan nån komma med lite förslag? det skulle vara toppen[bigcheers]

Vi var städare, och texten lydde "Vi har framtiden säkrad" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efterssom jag gick barn och fritid så satt vi med nappar, nallar coh pyamas.. Men vi fick inte klä ut os igentkligen men en del kom undan med sin utklädning, hehe. Sen va de en kille som först inte ens fik va me på fotot för tt han var för sminkad.. Kom meed i tidningen o allt 😀

Det slutade iaf med att helften stod med pyamas och nalle och han den sminkade fick vara med fast dom retucherade hand fejs till katalogen [tard]


   
SvaraCitera

Budolicious:

pics plz

Pinigt ju [blush] Har en sån kåt blick[sad]


   
SvaraCitera

I nian var vi snobbar och luffare. Jag körde kundvagn som den minsta killen satt och tuggade på en pinne i. Längst fram låg min kompis hampus (hårdrockare = långt svart hår. nu rakat tack och lov) utklädd till prostituerad. (han försörjde oss andra luffare)

[tired][tired][tired]haha det bästa var att alla var med på temat förutom en tjej i min klass som promt ville klä ut sig till tom kaulitz. [tired][tired][tired]


   
SvaraCitera

I nian hade halva klassen vinterkläder och halva klassen badkläder. Fett meningslöst.

I gymnasiet tror jag inte vi gjorde nåt spexfoto... eller så har jag glömt bort det. Om jag har glömt bort det suger jag verkligen.


   
SvaraCitera

Klä ut er till jättepenisar! [mad]


   
SvaraCitera

SB From Hell:

Pinigt ju [blush] Har en sån kåt blick[sad]

Den har jag ju sett innan. och den kom jag av[wink]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

haha det bästa var att alla var med på temat förutom en tjej i min klass som promt ville klä ut sig till tom kaulitz

haha [bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Vi fick inte ha något spex [n]


   
SvaraCitera