Aviseringar
Rensa alla

SKOLIOS?


Ämnesstartare

Jag undrar om det är någon mer än jag som är skoliosopererad? [surprised]


   
Citera

Jag är inte opererad för skolios, men däremot så lider jag av en lindrig form utav skolois.


   
SvaraCitera

hahaha nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe ok men tak endo xDDDDDDDD

Birgrrr:

hahaha nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du ont?

tankekraft:

Jag är inte opererad för skolios, men däremot så lider jag av en lindrig form utav skolois.


   
SvaraCitera

euphoriia:

har du ont?

Nej, som tur är har jag inte det! Så "lider" ju inte direkt av det. 🙂


   
SvaraCitera

Hej! Jag är 19 år gammal och lider även jag av scolios. Dock upptäcktes min så pass tidigt att jag slapp operation. Istället fick jag behandla den med hjälp av korsett. Jag antar du stött på den också? Alltså en korsett i plast som ska räta upp ryggraden. Jag hade min 23 timmar om dygnet i två år tror jag det var. Ett helvete och skönt att det är över! 🙂


   
SvaraCitera
kook
 kook

tankekraft:

Jag är inte opererad för skolios, men däremot så lider jag av en lindrig form utav skolois.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha okej! oj.. ja det förstår jag! nej, det var aldrig på tal på någon korsett över huvudtaget :O vi tog upp det

sparetime:

Hej! Jag är 19 år gammal och lider även jag av scolios. Dock upptäcktes min så pass tidigt att jag slapp operation. Istället fick jag behandla den med hjälp av korsett. Jag antar du stött på den också? Alltså en korsett i plast som ska räta upp ryggraden. Jag hade min 23 timmar om dygnet i två år tror jag det var. Ett helvete och skönt att det är över! 🙂


   
SvaraCitera