Aviseringar
Rensa alla

Skoljävel


Ämnesstartare

Hatar att jag strävat och strävat i två års tid för att uppnå något som kommer raseras av att jag fått en lärare som inte är objektiv i sin bedömning för fem öre.

Posta bilder på bröd eller något.

Mvh. Blivande brohoppare.


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Då kan du lära dig sticka kiltumme.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm alltid lika motiverande när allt hänger på en idiot [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Då kan du lära dig sticka kiltumme.

Stirrar in i väggen och lyssnar på pink floyd, har inte ens lust att vika.

Herregud vad knäckt man kan bli när man känner att det inte spelar någon roll vad man än gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

mm alltid lika motiverande när allt hänger på en idiot

Verkligen...

Finner det lite tragikomiskt att jag aldrig fått så låga betyg under hela min gymnasietid, trots att det är ett av mina starkaste ämnen plus att jag pluggat in allt till den grad att jag inte hade ett enda fel på proven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ämnen plus att jag pluggat in allt till den grad att jag inte hade ett enda fel på proven.

Det är en spännande värld vi lever i. går ju inte att göra mycket mer för att få ett bra betyg heller när man har så vrång lärare som en del är. [n]

Hoppas de löser sig det där på något sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Hoppas de löser sig det där på något sätt

Förhoppningsvis, kommer ha henne i 2 ämnen till men funderar på att skolka och tenta av och hoppas på att jag når mvg då istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

en till men funderar på att skolka och tenta av och hoppas på att jag når mvg då istället.

Det är ju ett alternativ, Man kan ju kanske också anta att hon ändå kommer ge dig betyget hon bestämt sig för och då är det ju lika bra att göra processen kort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet hur det är, hade en högertomte i samhällskunskap på gymnasiet.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iof kanske inte mina arbeten alltid var "objektiva" men det var fan inte hon heller.[bigsmile]


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

bullen:

Iof kanske inte mina arbeten alltid var "objektiva" men det var fan inte hon heller.[bigsmile]

hurr durr kommunist/stenkastare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

kommunist/stenkastare

herp derp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

Iof kanske inte mina arbeten alltid var "objektiva" men det var fan inte hon heller.

Det finns inget som säger att de måste vara det heller, de kan vara hur vinklade som helst så länge du har resonemanget.

OF 5:

Man kan ju kanske också anta att hon ändå kommer ge dig betyget hon bestämt sig för och då är det ju lika bra att göra processen kort.

Isf är det en annan lärare som rättar proven jag tentar av.


   
SvaraCitera