Aviseringar
Rensa alla

SKOLKA!


biblioteket? här va man seriös..


   
SvaraCitera

gorgonzola:

inte köttbullar, bullar vanliga.

jaha XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha är inte skolk att sitta i ett bibliotek, lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Haha är inte skolk att sitta i ett bibliotek, lol.

jo, att sitta i ett blibliotek och vara på en dator räknar jag som skolk.[no-no]


   
SvaraCitera

är töntigt


   
SvaraCitera

Nej, can't afford it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

är töntigt

du? jag? katten? det blev oklart vad du syftade på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gorgonzola:

du? jag? katten? det blev oklart vad du syftade på.

fan, jag skrev på fel tråd![chocked][censur][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gorgonzola:

jo, att sitta i ett blibliotek och vara på en dator räknar jag som skolk.[no-no]

Ja, men du sitter ju i ett bibliotek så du kommer säkert att lära dig något. Inte det ultimata stället att skolka på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Ja, men du sitter ju i ett bibliotek så du kommer säkert att lära dig något. Inte det ultimata stället att skolka på.

bara för att man är i ett bibliotek behöver inte betyda att man nödvändigtvis sitter och läser faktaböcer. det gjorde i alla fall inte jag. lärde mig med andra ord ingenting nytt under min biblioteks visit. beklagar.


   
SvaraCitera

gorgonzola:

är det verkligen ingen annan som tar sig friheten i bland och skolkar?

Jag gör det hela tiden. Alldeles för mycket faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gorgonzola:

bara för att man är i ett bibliotek behöver inte betyda att man nödvändigtvis sitter och läser faktaböcer. det gjorde i alla fall inte jag. lärde mig med andra ord ingenting nytt under min biblioteks visit. beklagar.

Tur! Annars hade det varit lite fail. Men de brukar ju ha en massa plancher som det står en massa, ofrivillig information..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Men de brukar ju ha en massa plancher som det står en massa, ofrivillig information..

nej, inte i dethär biblioteket[cheers] där finns bara personalen plus jag då. dom blev otroligt glada att få besök misstänker jag. OBS, jag talar om ett litet bibliotek, det kommer kanske 1 person per dag dit..[shake]


   
SvaraCitera
Papper

Jo, det händer ibland.


   
SvaraCitera

gorgonzola:

du? jag? katten? det blev oklart vad du syftade på.

såna som skolkar är töntar.

bättre så


   
SvaraCitera