Aviseringar
Rensa alla

Skolor


Jujuue
Ämnesstartare

Hur känner ni kring skolan är ni skoltrötta om ja varför? 
Vad skulle man behöva införa för att bli mer skolmotiverad?


   
Citera

ja jag är skoltrött börjar för tidigt blir kallat hora slyna fitta dagligen i skolan


   
SvaraCitera
Jujuue
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
ja jag är skoltrött börjar för tidigt blir kallat hora slyna fitta dagligen i skolan

Men Vaah!! Har du pratat om det hemma eller i skolan med rektorn lärare Elr någon annan pedagog 


   
SvaraCitera

Jujuue:

Men Vaah!! Har du pratat om det hemma eller i skolan med rektorn lärare Elr någon annan pedagog 

Skolan bryr sig inte om sånt


   
SvaraCitera

Var skoltrött som bara den i grundskolan, sen när jag började gymnasiet och fick göra de man tyckte var roligt så blev allt så mycket bättre. Men det kommer ju perioder då man blir lite trött på skolan såklart. 


   
SvaraCitera

Har varigt skoltrött sen 4:an typ. Alla på skolan och hela min familj vet det, men det finns inte precis läkemedel mot det


   
SvaraCitera

Jujuue:

Men Vaah!! Har du pratat om det hemma eller i skolan med rektorn lärare Elr någon annan pedagog 

tror du att lärarna bryr sig? dem säger "dem gillar bara dig" ja dem gillar mig för mycket många av mina killkompisar gillar mig men dem skriker inte hora efter mig försöker antasta mig eller liknande


   
SvaraCitera

Var skoltrött i högstadiet, men det blev bättre på gymnasiet.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Var skoltrött i högstadiet, men det blev bättre på gymnasiet.

Säkert?


   
SvaraCitera

är inte alla skoltrötta egentligen


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Var skoltrött i högstadiet, men det blev bättre på gymnasiet.


   
SvaraCitera

Skoltrött eftersom jag är trött på lärare som inte bryr sig om elever och/eller elevernas studier. Spelar ingen roll om man går på en kommunal skola eller privat, båda är lika illa och det gör mig trött på skolan.


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Säkert?

Ja, lite grann iaf. Det är ju fortfarande inte kul med plugg, och jag anstränger mig inte mer än nödvändigt. Däremot gör jag ju nu ändå så pass mycket skolarbete att jag klarar mig med bra betyg.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Ja, lite grann iaf. Det är ju fortfarande inte kul med plugg, och jag anstränger mig inte mer än nödvändigt. Däremot gör jag ju nu ändå så pass mycket skolarbete att jag klarar mig med bra betyg.

Tumme upp


   
SvaraCitera